30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.

Příspěvky - plešoun

Stran: [1] 2 3 ... 14
1
Blacklist, whitelist / Re:Řidič Rohlíku kolaborantem
« kdy: 14 Července 2025, 14:54:30 »
Chybí mi tam happyend o tom, jak rohlíka za odměnu sebrali za jízdu pod vlivem omamných látek a bez řidičáku, což mi přijde že je u nich podmínka výkonu funkce rohlíka.

2
Takže se chystá zákaz jízdy na kole po pražských silnicích?
Nejsem příznivcem zákazů, ale chápu, kdyby to mělo zachránit jediný život...  ;D

3
Potřebuji poradit - rychlost / Re:snímek - vyhodnocení
« kdy: 02 Dubna 2025, 13:07:23 »
Z pohledu správního orgána je snímek bezchybný, protože se uložil a protože opicajt je řádně proškolen.

Potenciální argumenty - úhel vůči vozovce, závora ve svazku, vysoký dosah/citlivost.

6
Budu důsledně trvat, aby do auta vstupoval s respirátorem, sterilních rukavicích, aby umístil jednorázové koberce a potah na sedadlo.
 

Také je tu § 10 1. d) (přikázat nebo svěřit samostatné řízení vozidla osobě, o které nezná údaje potřebné k určení její totožnosti), takže by měl uvést jméno a bydliště, aby mu člověk mohl namazat hovno na kliku.

Tak nebo tak, odpor bude nejspíš marný v jakémkoli ohledu, protože "my můžem".

7
https://cnn.iprima.cz/na-dalnici-d4-jiz-funguji-radary-urady-se-boji-ze-na-pokutach-nevyberou-dostatek-penez-464066

Jestli tohle nezakládá systémovou podjatost tak už asi nic.


(A čekám, kdy začnou pod různými záminkami blbnout s náhodným snižováním rychlosti v měřených úsecích, aby narejžovali aspoň něco)

8
Přímo v zákoně je, že mám jen tak rychle abych stihl zastavit na vzdálenost na jakou mám rozhled.

Také je v zákoně (361/2000 Sb., § 54)

"...
Před vstupem na vozovku se chodec musí přesvědčit, zdali může vozovku přejít, aniž by ohrozil sebe i ostatní účastníky provozu na pozemních komunikacích. Chodec smí přecházet vozovku, jen pokud s ohledem na vzdálenost a rychlost jízdy přijíždějících vozidel nedonutí jejich řidiče k náhlé změně směru nebo rychlosti jízdy.
...
Jakmile vstoupí chodec na přechod pro chodce nebo na vozovku, nesmí se tam bezdůvodně zastavovat nebo zdržovat.
...
Chodec nesmí vstupovat na přechod pro chodce nebo na vozovku bezprostředně před blížícím se vozidlem.
..."






9
Potřebuji poradit - ostatní / Re:Jak si ponechat stroj po nehodě
« kdy: 20 Března 2024, 12:40:20 »
Např. (fiktivní) vývoz motocyklu do zahraničí.

12
Jakmile jde o státní správu, je naopak černý scénář naprosto namístě. Předpokládám, že na STK vidí ta samá data, jako já v portálu občana. Což např. u pneu, počtu míst či zápisu tažného zařízení obnáší STK=0, hodně běhání a zadarmo to taky nejspíš nebude. (A další úplně nový rozměr to získává s (ne)prokazováním příčinné souvislosti technické (ne)způsobilosti pojišťovnami.)
Viz prispevek pana Borka. Stahujete kalhoty nekolik km pred brodem.

Mýlíte se, když jsem stahoval kalhoty, měl jsem již mokré nohavice. Při ohlášení změny bydliště jsem byl ve čtvrtek připraven o všechny TP. Problém byl v pěti případech z osmi. Počet míst, alternativní rozměry gum, zápis tažného zařízení, emisní norma a v jednom případě byl dokonce výrobcem vozidla nějaká autoškola. Po upozornění vše doplnili, rozměry gum bez problémů, u zbytku jsem musel být velmi asertivní ("no já vám nemůžu změnit počet míst, mě tam systém nepustí" apod). V portálu občana některé údaje skutečně chybí oproti datové kostce, nicméně ty zásadní byly blbě i tam.

Nu, každého volba, na dekře budou za každého salámistu tuze rádi.

13
Jakmile jde o státní správu, je naopak černý scénář naprosto namístě. Předpokládám, že na STK vidí ta samá data, jako já v portálu občana. Což např. u pneu, počtu míst či zápisu tažného zařízení obnáší STK=0, hodně běhání a zadarmo to taky nejspíš nebude. (A další úplně nový rozměr to získává s (ne)prokazováním příčinné souvislosti technické (ne)způsobilosti pojišťovnami.)

14
Bohužel musím potvrdit přesně to, čeho bylo možné se obávat - tedy bordel v evidenci. Na vlastním vozidle jsem ověřil na portálu občana, kde jsou údaje z TP uvedeny, že pod ikonou "spojovací zařízení nápravy, kola" chybí 2 varianty rozměru disků a 3 varianty rozměru pneumatik, které ve velkém TP uvedeny jsou (jedná se samozřejmě o rozměry, které skutečně na vozidle jsou instalovány). Zřejmě se to Máně na úřadě nechtělo datlovat do systému, bylo by toho na ni moc.
Takže zhotovení kopie TP, případně ponechání si původního originálu, se doporučuje.
Nejspíše bude tedy nutné vyzvat registr k opravě zápisu a uvedení všech správných údajů.

Zhotovení kopie - bude k něčemu? Na poště mi ověřenou kopii neudělají, a s neověřenou se mi vysmějí.
Ponechat si TP - to by byla ideální možnost, ale obávám se, že bába v okýnku s instrukcí šlohnout každý velký TP, kterého se dotkne, se bude cukat.
A ta poslední možnost, vyzvat registr - jak by to mělo vypadat?
Během následujících dvou týdnů mne čeká přepis deseti vozidel (trošku se mi to nakupilo ::)), namátkově jsem koukal, že skoro u každého je něco špatně.

15
A žádost se bude předpokládám podávat osobně na pobočce. Digitalizace, pokrok. Ale směrem do prdele, neboť je v tom klasický čechistánský bordel, když ještě fungoval ten portál dataovozidlech, prakticky u všech vozidel v rodině bylo něco jinak - počet míst, chybějící alternativní rozměry pneu atd.  :x :x :x

Stran: [1] 2 3 ... 14