30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.

Příspěvky - lc81

Stran: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 51
676
Byla chyba, že jsem přišel k autu, jinak by byl asi jen lístek za stěračem. Také už mně napadlo-přišel k autu neznamená, že ho tam zaparkoval...

lc

677
Zdravím,

situace-parkoviště u supermarketu, neškodné parkování podél okraje, žlutá čára, ztotožnění PaCHy, odmítnutí. Nyní předvolání k podání vysvětlení z výboru, podezření z porušení V12C (žlutá čára). Odmítnout se naprášit?

Jak postupovat a co bude následovat? Zatím jsem se nebyl podívat na passport komunikací a online v té díře není.

Díky

lc

678
U nás jeden, který parkoval s přívěsným vozíkem u žluté čáry, která je u vchodu do supermarketu, se cítil dotčený tím, že jsem ho na to upozornil, protože se s nákupním vozíkem nedalo projet. Takže ti, kteří stojí u žluté čáry, jsou přinejmenším ignoranti.

S ohledem na to, kdo to zde čte, bohužel nechci napsat město ani místo, to by ale vysvětlilo mnohé. Ta žlutá je tam z dlouhé chvíle, smysl má prvních řekněme 10m kvůli vjezdu zásobování a dále je k ničemu. Nikomu to tam nepřekáží, ani pro vozíky, ani pro auta. Je to tam takto možná 15 let a vždy se tam stálo, nikdo to neřešil, ale teď se holt musí dělat čárky na všem. Takže chápu Váš argument, ale nechte si ho pro případy, kdy je na místě (dle Vašeho popisu zjevně byl, v mém případě nikoliv).

lc

679
Zdravím,

nechci zakládat nové téma, zde jsme blízko. Podobný problém, parkování na parkovišti supermarketu podél krajnice, kde je žlutá čára. Najednou státní pomahači, že prý 4c 361/2000 a z toho přestupek 125c/1k. Bylo nás více, takže jsme to odmítli a jdeme dále. Co se bude dít a jak se hájit?

Pasport té díry není online, kdyžtak zjistím, zda je komunikaci či ne, dle katastru je to stejné jako psal novyhelmut.

Bohužel jsem udělal chybu a nenahrával, těch pochybení tam bylo dle mého několik. Žádná poučení, žádné potvrzení o úkonu, dokonce foukání (to mně narychlo nenapadlo, ale když jde někdo si sednout do auta, které někde stojí, je automaticky řidič?), nic do ruky, prý to bude na úřadě atd. Zastyděl jsem se, že jsem se nedostatečně věnoval studiu těchto zákonů, tušil jsem, že to bude třeba. Vrchcí čepice byl arogantní debil, kterého o to více nasral nekývající ovčan.

No uvidíme...nějaké rady porady?

lc

680
Policejní vysírání / Re:stacionární měření
« kdy: 17 Května 2019, 08:36:11 »
Tak jsem měl asi jen kliku. Dříve jsem je vídal např. 5.května do i z Prahy, mezi Slaným a Prahou atd. Teď dlouho nic, pouze přítomnost měřicích aut (klidně někde zaparkovaných). Ono je to možná pohodlnější kvůli nastavení, na trojnožce je třeba něco dělat ručně, tady stačí asi jen sedět a nasměřovat auto.

lc

681
Policejní vysírání / stacionární měření
« kdy: 16 Května 2019, 13:58:03 »
Zdravím,

chtěl jsem se zeptat, zda se mi to jen zdá nebo je to tak (případně je to řešeno nějakým interním nařízením), že v posledních letech se téměř neměří stacionárně. Od dob prvních Pašíků, Superbů a následně ještě Oktávek kromě Městapa už Pachové neměří jinak než z pohodlí aut, možná stacionárně jen v té podobě, že se někam auto zašije a měří se z něj. Ale jako dříve, že se někde píchla trojnožka, to už člověk skoro nevidí. Je to tak?

lc

682
Takže na studium psychologie nemusí umět číst a psát?

683
Odborná literatura / Re:RAMER 10 - aktuální manuál?
« kdy: 13 Března 2019, 10:22:01 »
Jinak vlhkost vzduchu by byla asi těžká na příp.obhajobu, neboť se nikde neuvádí jako třeba teplota.

Kapitola 4.4 (str. 24) návodu: Zařízení je odolné proti vlivu relativní vlhkosti: 95 % bez kondenzace.
A contrario zařízení není odolné vůči relativní vlhkosti vzduchu vyšší než 95 % a rovněž není odolné proti vlhkosti vzduchu s kondensací. Podmínky, vůči nimž není zařízení odolné, mohou způsobit chyby měření.

Souhlas. Zařízení je za uvedených podmínek ok, ale to neznamená, že je schopné řádně měřit. Kromě toho už vidím, jak ve slejváku či sněžení budou aktivní. Ale podle mne je problém mezi zařízením a cílem, kde vodní mlha (tam je vlhkost jiná, jde o těch např 15m za autem) dělá vlastně mechanickou překážku.

Jinak u laseru bych to vlastně čekal podobné, setkal jsem se s tím kdysi u laserových pojítek datových sítí, když je dobrá viditelnost, je to super, když ne, blblo to.

lc

684
Odborná literatura / Re:RAMER 10 - aktuální manuál?
« kdy: 12 Března 2019, 16:23:35 »
Keywords: maximální vlhkost vzduchu. Typ od typu se to liší o jednotky procentních bodů.

To chápu spíše jako podmínky provozu, tedy asi to, co lze akceptovat, když to nestříká za autem. A když to stříká za auty, tedy jede se po dešti, tak je to dle mého omezeně použitelné (ta mlha za autem je vlastně mechanická překážka a pochybuju, že to nic neovlivní).

Jinak vlhkost vzduchu by byla asi těžká na příp.obhajobu, neboť se nikde neuvádí jako třeba teplota.


685
Policejní vysírání / Re:měření protisměru
« kdy: 12 Března 2019, 16:19:23 »
Na dálnici už bude problém nejvyšší Ramerem měřitelná rychlost 250 km/hod. Rychlost protijedoucích aut se sčítá a aby to změřilo 150 km/hod jedoucí auto v protisměru, tak sami musí jet max rovnou stovku

Good point na dálnici, podle mně by možná byl i problém krátký čas a tedy úsek měření, víceméně okamžitá rychlost by šla spíše laserem, nicméně na té magistrále to takový součet nedá.

686
Odborná literatura / Re:RAMER 10 - aktuální manuál?
« kdy: 10 Března 2019, 18:58:36 »
Nevím, jestli uvažuji správně, ale Ramer je asi nejběžnější měřák a montuje se do aktuálních Oktávek, Superbů, dříve i Passatů. Dnes jsem viděl Superba 3 jak někoho vytáhl na totálně mokré vozovce. Nejspíše se ovce nechala oholit jen tak, ale nejde mi do hlavy, že by to tak super zvládalo měřit, když je za autem vodní mlha. Vždyť to musí měření kazit nebo alespoň dát důvod pro odvolání. Našel jsem si manuál na Ramer a tam jsem k tomu vysloveně nic nenašel (jen snad, že na přístroj nemá pršet a má se zakrýt pláštěnkou, co není součástí dodávky). Víte o tom něco?

díky

lc

687
Policejní vysírání / Re:měření protisměru
« kdy: 09 Března 2019, 08:02:50 »
Je pravda, že jsem viděl měřit na D7 auta v protisměru v místě, kde chybělo středové svodidlo.

To je možné a technicky asi není problém. Mně šlo o možnosti v případě instalovaných svodidel, kdy je zrovna z různých důvodů přímá viditelnost (např. změna sklonu vozovky).

688
Policejní vysírání / Re:měření protisměru
« kdy: 09 Března 2019, 08:01:23 »
u Pankráce směrem k centru se občas měří zaparkovaným vozidlem
vlastně jsem je viděl i směrem z centra
následuje výjezd za pachatelem atp...

Ano, tam to vídám, ale většinou z provozu. Vesměs oktávky a superby. Pokud vyjedou směr ven, staví v úsekáči u odbočky na Budějovickou.

689
Policejní vysírání / Re:radary D1
« kdy: 03 Března 2019, 08:04:02 »
díky!

690
Policejní vysírání / Re:měření protisměru
« kdy: 02 Března 2019, 07:52:01 »
Šlo mi o takové ty krajní případy, např. magistrála u Pankráce směrem k centru, kde je takové klesání, že by se auta mohla vidět. Nicméně asi jak tu všichni píšete, ramer potřebuje delší úseky a i tak by to šlo celkem dobře napadat v řízení

Stran: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 51