30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.

Příspěvky - asmodeus

Stran: 1 ... 35 36 [37] 38 39
541
Teď jste mi vnesli zmatek do mých představ :-(

Modelová situace: Prvního najdu ve schránce upozornění, že do 14-ti dní si mám vyzvednout zásilku.

a) vyzvednu ji 14-tého, takže je doručeno 14-tého?? Nebo 11-tého?
b) nechám si zásilku vhodit pošťačkou a je tedy doručeno 11-tého (deset dní od prvního oznámení - fikcí)

S b) asi problém nebude, to je jasné, ale moje dosavadní zkušenosti se strakonickým soudem nahrávají variantě 14-tého, jinak mne mohli už 2x pěkně vykoupat a neudělali to.

542
Policejní vysírání / Re:Zážitek s PACHy
« kdy: 08 Března 2017, 20:28:42 »
Jde o kartu řidiče, ne kartu majitele řidičského oprávnění.... Karta může být vystavena i nemajiteli řidičského oprávnění.

543
asi mělo být 3, 4 - překlep.

544
Nedávno jsem v magazínu tuším Lidovek četl rozhovor s vězeňským psychologem, kde uváděl příklad vraha, co zastřelil někoho před diskotékou. Dostal asi 15 let, po propuštění si sehnal zbraň a pak zastřelil dalšího člověka. To nebyl dobrej deal pro nikoho.

Výše trestu je asi důležitá pro čtenáře bulváru, osobně bych dával přednost nějakého začlenění člověka do pracovního procesu a kontrolu nad jeho návratem do společnosti.

BTW dobrej skutek můžete spáchat tady https://www.arestshop.cz

545
Dost pochybuju, že by to měli pevně dané a i kdyby měli, moc bych se na to nespoléhal.

Asi 2x jsem eltodí toyotu potkal cestou ze školky (já chodím s malým plus minus časově stejně, takže se kontroly mění), jednou asi řidič nestíhal harmonogram, otáčel se přes chodník a vůbec jezdil jako prase, takže zaúkolovaní asi budou. Jinak jsou vidět průběžně, nehledal jsem v tom řád.

MP má pochůzky dané, parkovací lístky se liší plus mínus patnáct minut, už to jsou rutinéři. Jen nevím, jestli je to jejich setrvačnost, nebo nějaký přesný rozpis.

546
Parkování, zastavení, stání / Re:Jsem pirát
« kdy: 24 Února 2017, 13:24:38 »
Stilg:
v pondělí uvidím, jestli je můj případ použitelný. Po obdržení výpalného dopisu jsem žádal upřesnit místo spáchání údajného přestupku a úřad to rovnou překlopil.
Guru tohoto fóra označil situaci za mírně zajímavou.
Píšu v pondělí, protože mám na poště psaní, které není z Budějc, ale třeba se jedná o zlotřilé parkování, tam už mám pár věcí ignorovaných... tak třeba zaprší z jiného mráčku.

547
I když jsem se díval, nějak jsme se minuli, nebo jsem měl vlčí mlhu, omlouvám se za duplicitní téma vedle.

548
Pokud budete sbírat body do odvolání, doporučuji ofotografovat si spis, pokud něco není v pořádku. Já požádal o kopii a pak jsem si chvíli počkal, než paní všechno očíslovala. Jak ta byla vzteklá a ještě jsem jí při tom "pomáhal". Ale dala to. Ono mi to nevadilo, na nahrávce to mám a nakonec jsem stejně zvolil jinou strategii, příště už bych byl ale o něco zkušenější.

549
Zajímavé články z internetu / Vězeň řídí auto
« kdy: 20 Února 2017, 22:17:24 »
Zajímavé

https://www.novinky.cz/krimi/429829-vezen-na-vychazce-jezdil-bez-ridicaku-zakonu-se-vysmal-soudu-zamotal-hlavu.html

Pochopil jsem to tak, že pokud bude mít někdo třeba 14 dní vycházek, tak následný zákaz řízení je doba X mínus 14 dní ?

550
Moje auto bylo původně původně 5-ti místný osobák, z daňových důvodů přestavěno na náklaďák. U variant s těžším motorem byla současně provedena , kvůli poměru hmotnosti nákladu a cestujících, redukce počtu míst z pěti na čtyři. Odstranění kotevních úchytů bylo provedeno demontáží oka pásu a ustřižením pásu. U lehčích variant zůstal počet míst zachován.

Pokud chcete navýšit počet míst, je nutné nejprve udělat přestavbu z N1 na M1.
Vlastní navýšení míst se pak u škodovek (fabia, octavia) provede relativně jednoduše, je to schválená typová přestavba a nemusíte dělat individuální. To ale může být problém, pokud bylo vozidlo vyrobené rovnou jako 4-místné.

Pokud jde jen o nosnostní index pneumatik, poptal bych se u importéra, jestli dají potvrzení o možnosti alternativních pneu, to pak za tuším 50,- zapsat do techničáku. Možná by to šlo i bez změny kategorie vozidla, pokud to potvrdí importér, na magistrátu zapsat musí, i když se dokážou bránit :-)

Jezdit jde na čemkoliv, ale při TK může být problém... a nejen tam. Proč si komplikovat život.




551
Parkování, zastavení, stání / Re:Parkování v zákazu vjezdu.
« kdy: 15 Února 2017, 18:07:07 »
Asi záleží na místních zvyklostech. Kousek od Bohnic dostávám jen lístek ve stylu "během 5-ti dnů předáváme na obec" a víc nic, mp se nechce víc angažovat. Takže ani není na co reagovat, během chvíle přijde odpustek z Českých Budějovic, na kterém bude podepsaný prazsky magistrátní úředník a s tím se dá něco dělat. Sám nevím, co tam vyvádějí, na všech lístcích jsem měl V12c a na všech vypalnych potom B28.

552
Zdravím,

postup bude obdobný, jak píšu zde https://www.30kmh.cz/index.php?topic=4141.0

edit: odstranění přepážky byla pakárna, nestačilo přijet s autem, kde přepážka nebyla, ale s autem, kde byla v kufru a oni ji rozřízli (firma, kde byla původně montovaná)

553
Ještě mne napadla jedna věc, ale nemám ji ověřenou.

Podle některých výkladů je počet míst k sezení dán ne aktuálním počtem sedadel, ale funkčních kotvících bodů, které jsou k dispozici.
Ale je to natažení gumového paragrafu k prasknutí, s tím, že snížení počtu sedadel by mohlo u silniční kontroly projít (sedadla jsou v čistírně, u čalouníka, .......)

Můžete to brát jako určitý workaround, který bych při TK nezkoušel a v zahraničí také ne. Pátrejte, já počet sedadel navyšoval, takže touhle cestou jsem se neubíral, byla pro mne nezajímavá.

554
Tohle bohužel problém je.

Bude nutné potvrzení od zastoupení značky, že je možné vozidlo provozovat v režimu variabilního počtu míst, pak půjde provést formou přestavby na variabilní variantu.
Jinak máte smůlu, bez toho se nepohnete.
Můj postup byl následující:

-dotaz na importéra o možnosti přestavby, plus potvrzení, že dané vozidlo lze přestavět.
-návštěva ouřadu a žádost o přestavbu.
-vlastní přestavba plus kontrola značkového servisu o originálním provedení přestavby
-kontrola na STK, se zaměřením pouze na provedené změny. Může dělat jen technik s určitou skupinou oprávnění.
-návštěva ouřadu, zápis do TP a následné informování pojišťovny (povinné, havarijní)

Měl jsem okolo toho neskutečné lítání, finančně to přišlo na cca necelých 10 000,- komplet. Pokud se situace nezměnila, je velmi problematické, až nemožné získat souhlas od VW group, s výjimkou caravelle, u mne se vstřícně zachoval GM. Podle ohlasů jsem jeden z mála lidí v republice, kterým se přestavba povedla, já dělal změnu z náklaďáku na osobák a zvýšení počtu míst ze 4 na 5. Každopádně, pokud to chcete legálně, tak se bez importéra neobejdete (pokud nemáte nějakého odvazníka na úradě).

555
Nemám na mysli sloučení více řízení, tam je mi situace asi jasná.

Situace: mám několik žádostí o výpalné, které jsou nezodpovězené a úřad zahájí řízení v jedné z těch věcí. Je moje domněnka, že když nejsou ostatní řízení ještě zahájena, takže není co slučovat a mohu se dočkat dalších řízení v budoucnu, správná?

Pokud ano, napadá mne připravit si odpovědi na ostatní žádosti o výpalné, že vím, kdo měl vůz v dané době k dispozici (řídil), ale odmítám to sdělit, a dát je na podatelnu při žádosti o spis v té zahájené věci - úřad by měl konat (jinak stížnost?) a zahájit x dalších řízení, pak by se při následném ústním jednání dalo požádat o spojení všech řízení a tak dosáhnout požadovaného výsledku vše projednat v jednom sloučeném řízení?

Zatím je moje žádost hypotetická, ale protože už mám více raketýrských dopisů, jednou to přijít musí a rád bych byl připravený.

edit// doplněno řídil

Stran: 1 ... 35 36 [37] 38 39