30kmhcz

Social networking => Nedopravní tématika => Téma založeno: sennheiser 29 Května 2025, 21:01:01

Název: Kvalitní autoservis v Brně
Přispěvatel: sennheiser 29 Května 2025, 21:01:01
Procházel jsem fora VW clubu i IVECO clubu,ale už nejsou moc akutalizované a rady jsem se tam nedopátral. Tak zkouším zde.
Jestli někdo neví o opravdu seriozním a kvalitním autoservise v Brně a okolí.
Zkusil jsem už několik tipů z internetu a pod, ale vždy to dopadlo k mé nespokojenosti.
Dnes už to zase vypěnilo, když jsem minulý týden dal do servisu IVECO Daily s tím, že chci vyměnit brzdové destičky , jelikož se spustila indikace výměny.  Dále jsem servis požádal ať zkontrolují hadičky od chladiče, že je tam občas únik cca 1l.
No a dnes mi volají , že je auto hotové. Tak tam přijedu a borec mi oznámí, tak jsme Vám vyměnili desky, ale byly trochu sjetý i kotouče a tak jsme je vyměnili. A chladič byl rozpadený, tak jsme ho také vyměnili.. Oprava bratru 30.000.
A v rozpisu chladič za 4500 bez DPH  ( na netu nejdražší je za 2500 s DPH) a koutouče za 4000 ( na netu 1500)
Práce 1000 Kč/hod ( 8hod)  a ještě si účtovali zvlášť výměnu kotoučů a brzd za 2500.  K tomu pak plno drobného materiálu.
Nesnáším takové ojebávače, kdy navíc dopředu ani nezavolají co s tím je a co a za kolik budou měnit..

Tak bych uvítal tipy na kvalitního servisáka na dodávky, kdyby někdo o někom věděl.
Název: Re:Kvalitní autoservis v Brně
Přispěvatel: Eric 29 Května 2025, 22:32:47
Záleží na režimu, v jakém se ta oprava dělala, běžně by neměla překročit předem uvedenou cenu o víc jak 15%.
Název: Re:Kvalitní autoservis v Brně
Přispěvatel: sennheiser 30 Května 2025, 08:32:04
Právě, že nebyla uvedena žádná -Výměna desek je obecně cca do max 5000 Kč. Ani papír o převzetí auta mi nedali.
Název: Re:Kvalitní autoservis v Brně
Přispěvatel: MatesBrno 31 Května 2025, 01:25:49
Drak Kuřim. Na všem se pořádně domluvte a bude to sedět.
Název: Re:Kvalitní autoservis v Brně
Přispěvatel: Behemot 31 Května 2025, 02:36:17
Cotoe trochu sjetý kotouče? kleslo to pod mez opotřebení danou výrobcem? případně bylo vopotřebení nerovnoměrný?

Zrovna sem jednomu garážníkovi, co že furt ať jedno auto dám tady nekomu vokolo, proč to tahat 60 km, poudal, že za chvílu se budou místa ve frontě u rozumnějších lidí dědit tvl.

Dneska sem si rozebíral motor sám, se mu do toho taky nechtělo, tak akorát sundal hlavu a pár drobností a vysral se na to. Nejvíc mě teď trápí řemenica na klice, se vším vostatním sem si poradil - vidim to že převinout stator motora kompresora co nejdřív (taky sháním převíječa) a pořídit rázovou pištolu, a taky momenťák, budu si asi muset do budoucna dělat stále víc věcí sám a tydle věci se budou fest hodit. Motoráři co sem dostal doporučení jako bezva, klidně by udělali ai komplet generálku (i když radši nechcu vědět za kolik), ale berou nový zakázky až od příštího roku ::). V horizontu tejdnů udělají přeleštění, výbrusy, měření vůli bloků, palic, hřídelí atd., to problém není. Takže ani nezbývá jiná možnost, než si toho co nejvíc dělat sám (rozebírání je eště pohoda, opětovný skládání teprva bude prdel).

Můžu potvrdit keťasácký ceny, já sice furt navyšuju cenu, t. č. 600, ale tai s těma auto-ser-víc-ama se všeci posrali v lese a tam se to zcela odlučuje od nejaké reality, litr dneska žádná míra, takže co si udělám sám, na tom prostě ušetřím a ne málo. A prej ai tak všude narváno a mají pořadníky - jasný potvrzení že lidi ty dnešní sračky nekupujou a začínajou radši sypat do stávajících/ojetejch aut.

Nutno ovšem potknout, že brutálně ubývá těch starejch dílensko-průmyslovejch areálů, kde většina ser-víc-ů sídlí, a ten zbytek byť jsou v katastrofálním stavu a nešáhlo se tam do ničeho desítky let, tak špekulanti šroubujou nájmy až do řiti. Takže provozovatelí ser-více-ů ostatně ani nemají jinou možnost, než to promítat do ceny (a to teda nájmy těch protor pro ně jsou největší výdaj vůbec).
Název: Re:Kvalitní autoservis v Brně
Přispěvatel: Hugo 31 Května 2025, 08:45:03
Právě, že nebyla uvedena žádná -Výměna desek je obecně cca do max 5000 Kč. Ani papír o převzetí auta mi nedali.

Po bitvě je každý generál, ale jako uživatel tohoto fóra jste byl velice naivní. Minimálně u první návštěvy nemít rozpočet a předávací protokol. Po provedení opravy, která nesplnila Vaše očekávání jste si vyžádal staré díly? A v rozpisu mají specifikovaného výrobce náhradních dílů?

Na druhou stranu, různých vykuků, kteří přijedou s tím, že díl mají svůj a na YouTube se koukali, že výměna je na půl hodinky, a teda čekají cenu 500Kč se taky najde dost.
Název: Re:Kvalitní autoservis v Brně
Přispěvatel: Behemot 31 Května 2025, 10:32:06
Až nebudou dodávat díly za keťasácký ceny (případně strachlajny aj. za cenu značkové druhovýroby), tak to asi lidi nebudou vozit. Jenže to je daný tím, že voni jim tam korporáti „pronajmou“ mašiny a dyž udržijou nejakou dobu obrat, tak si je můžou „nechat bezplatně“ už furt. Jejich prachy to nejsou, ať si to pěkně zatáhne zákazník, umožní to vybavit dílnu s podstatně menšíma investicema, a že to je na úkor toho, že korporát jim ai s „60% obratovou slevou“ účtuje cenu vyšší, než za kterou to vohnout koupí na netu (a to si tam eště přihodí ser-víc svou maržičku, mnohny pěkně keťasáckou, asi jak třeba topenáři)…však mužeš jet jinam.

Servisy, hlavně garážníci, co dělají eště rozumně, pořád jsou, ale jak sem uváděl, je na ně pořadník. A místa na pořadnících se začínají dědit.
Název: Re:Kvalitní autoservis v Brně
Přispěvatel: sennheiser 31 Května 2025, 12:14:46
to Hugo:  ano, moje chyba, že jsem netrval na papíru a ceně předem. 
Servis nebudu jmenovat -ale je mezi odbočkou na Mokrou horu a Globusem

Každopádně se rozplynuly moje představy, že se člověk objedná na servis s nějakým požadavkem - předem zašlu VIN kod. Následně
při převzetí auta budou mít nachystány 3 ceny pro požadovaný úkon ( destičky)  . A dají výběr jestli chci originál, značková druhovýroba nebo noname.  A já si zvolím dle ceny a třeba dám i na radu servisáka. Napíše cenu a předá protokol.
No a když se zjistí, že je tam potřeba něco navíc, tak opět dá cenové varianty, a zavolá zda to vůbec chci řešit.

Takto nevím jakou kvalitu dílů tam mám ( dle ceny to musí být něco lepšího než originál :-)   )
Předpokládat cenu do 5000 a na místě uvalit skoro 30 je pro mne u tohoto servisu konečná..
Neměl jsem ten den náladu se hádat..  Jindy bych tam borca zpucoval.

Název: Re:Kvalitní autoservis v Brně
Přispěvatel: Ropák 31 Května 2025, 12:21:09
... různých vykuků, kteří přijedou s tím, že díl mají svůj a na YouTube se koukali, že výměna je na půl hodinky, a teda čekají cenu 500Kč se taky najde dost...

V tomhle máte samozřejmě pravdu.
Ale solidní servis, pokud dělá něco nad plán, zvedne telefon a zavolá majiteli, že je potřeba tohle a tamto. Stává se to běžně. Mění destičky a objeví zarezlej pístek, vodítka, nebo aspoň střihlou manžetu. Takže oprava třmenu, pak se utrhne odvzdušňovák (protože brzdovku deset let nikdo neměnil) a už se to nabaluje ...

Nějaká autodílna je v každý větší vesnici, někdo místní Vám určitě poradí. Často tenhle druh oprav, kde je potřeba si s tím pohrát, udělá líp kdejakej garážník, než značka.
Název: Re:Kvalitní autoservis v Brně
Přispěvatel: Behemot 31 Května 2025, 13:17:19
No todle je běžný možná na západě, ale jak píše Ropák, tady by aspoň měli zvednout telefén a zavolat, né že bez ničeho začnou měnit díly. To smrdí požadavku platit za něco, co ste si nevobjednal, a esli to sou až takový kreténi, klidně jim pošlete teď v klidu písemnou reklamaci (pro začátek e-majlem), že dodali neco, co ste se neobjednali, v rozsahu, o kterým nebyl nikdo informován a v ceně, kterou nikdo neschválil. A starý díly taky neukázali, přičemž jak sem už uváděl, pokud není geometricky špatnej, zkorodovanej, případně sjetej nerovnoměrně, tak kotoučovej disk se mění až když je na hraně opotřebení (danou tloušťkou) dle výrobce (vozidla). Esli si je chcete vychutnat, tak klidně odstoupit od smlouvy, by byla prdel kdyby měli ty disky zadarmo sundavat a vracet tam původní - který asi už nedohledají, resp. nedokážou, že sou to vony, dyž je to hozený v kubíkové hromadě několika centů starýho železa :D

Ropák: s vesnickejma garážníkama je ale často problém, že se jim velká dodáfka nevejde do dílnu (na délku bo i na vejšku). Todle eště jde udělat na ručním heveru (byť musí být dobrá kastle, jak je spodek shnilej, propadne se to), postupně každá půlka, ale další práce často ne. Vim vo jako-tako karosářovi, byť už je v doochodě takže tam netráví každej den a termíny jsou prostě dlouhý, synáček dělá i další servisy, ale to je přesně ten případ, nic neřekne a pak že vyměnil půlku motoru, eště za strachlajn, a řekne si ceny skoro jak za originální díly (kdyby eště teda vůbec byly). Navíc zrovna tehdá ty podběhy udělal na voko, ale že by na to šel dát hever teda ne. Plus nechápu proč to tvl každej furt motá z plechu, když se to dá fpohodě koupit a to včetně výztuh právě na ten hever ::)

Ale vzato kol a kolem eště dopadl dobře, já sem dal starýho pikouša dementovi na doporučení (přičemž pak z nich vypadlo, že ho prakticky neznají), včetně karosářskejch prefabrikátů, měl jenom rozhodit zadní nápravu, vyříznout to, vevařit to, nastříkat. To bylo v září 2023. Asi do listopadu se kroutil že na to vlastně nemá čas a ať zavolám jindy, aby se rozhompal, že to nakonec ani dělat nechce. Za tu dobu odrovnaný dva akumulátory (první byl tři měsíce starej). Na jaře sem jasně zavelel, že chcu minimálně tu akunu, že sem musel místo auta, který nebylo udělaný ani v dvojnásobku předpokládanýho termínu, pořídit jiný, stálo mě to (i s řešením dalších ukrytejch závad) ranec prachů, tam propadla dálnička, nový ručení, atd. Začal se zmrd kroutit, kroutí doteď a je to vodtažený do kopřiv neznámo kam. Konečně se do toho milostivě vložil servisák, kterej mě tam poslal, že to teda jako vodtáhnou k němu a pak se uvidí. Naštěstí vo ulicu níž je solidně vypadající (taky (skoro?)) důchodce, co by to - SNAD - udělal. Tak si tady žijem. Na každé straně vošousti co už né že neví, co by si za to řekli, ale ani za prachy nakonec dělat nechcou a když eště nadělajou škodu, tak se chovají jak kundy. Samozřejmě jít na debile s předávacím protokolem, tak člověka pošlou rovnou do prdele.

Nicméně pokud tamto je zavedenej servis, co se tváří nóbl, dokonce dělá zdání autorizáku (ale autorizák to není, ne?), tak jednání na úrovni takovejch vesnickejch garážníků (co nemají ani cedulku provozovny a dělajou si to nejspíš všecko načerno nekde ve dvoře), to je fakt masakr.
Název: Re:Kvalitní autoservis v Brně
Přispěvatel: Hugo 31 Května 2025, 18:44:19
Mám v rodině přesně ten vesnickej servis. Žádné cedule, reklamy, atd. Práce pokokot. Dva hevery, dodávka se vleze, ale 10ti paleta plachta už ne. Takže mám dost dobrou představu, jak to chodí.

https://www.facebook.com/share/r/16WJhy31WE/?mibextid=wwXIfr


Název: Re:Kvalitní autoservis v Brně
Přispěvatel: Behemot 31 Května 2025, 19:54:10
No hlavně tak, že pokud neco poserou, tak na nich člověk nic nevymámí, pže mu zapřou že to auto vůbec nekdy viděli žejo. Tam je právě dobrý jít hlavně na doporučení, jinak to může být docela vabank.
Název: Re:Kvalitní autoservis v Brně
Přispěvatel: MatesBrno 31 Května 2025, 21:31:49
Já jsem za svůj život potkal nejvíc vychcaných zmrdů - právě opravářů aut. Mohl bych tu napsat hromadu příběhů, kdy mě ochcali, nebo se o to snažili.

Jakmile Autoservis - mechanik - Zmrd zjistí, že se nenecháte opít rohlíkem jeho pohádek a tím od něho okrást, JSTE PRO NĚHO NEZAJÍMAVÝ.

Učebnicová zlodějina, učebnicová manipulace, která funguje na Tondu z horní dolní, který ZMRDŮM UVĚŘÍ, že u výměny vzduchového filtru, musel vyměnit i sedadla, zadní dveře a servořízení.

Když dojedu za hranice do Polska, za garážovým mechanikem na Kladsku, dovezu si své díly a mohu se dívat =
- jak mi lije můj donesený EXXON MOBIL a ne ten olej od firmy KDOVÍCO ze sudu. Že ho nechá vykapat a vymění i filtr, ne že ho jen otře hadrou, aby vypadal vyměněný.
- Že mi vymění zadní desky, a dá mi tam ty TRW co jsem si dovezl a nastaví ruční brzdu
- obutá zimní kola mi vyměnil za obutá ALU letní (kus za kus), dofoukal a utáhl digitální ráčnou

Dojel jsem, udělal mi to na počkání, já platil 40,- €.

Mému známému udělal rozvody na Fabii II za 80,-€, Motor 1,4 16V 63 koní.

... 



Název: Re:Kvalitní autoservis v Brně
Přispěvatel: Hugo 01 Června 2025, 01:41:55
Tak to je super možnost, jedině tak se pročistí trh. Když tu službu nebudou mít šmejdi komu prodat. Ale to je všude. Třeba sehnat šikovného a cenově rozumného čalouníka, když u něčeho staršího potřebujete udělat aspoň volant, šaltpáku a loketku a neplatit bambilion?

Já třeba olej při výměně odsávám. Starý auta tak nechci riskovat.
Celkově se mi zdá, že servisní přívětivost od inženýrů automobilek klesá. Výměna běžné halogenky kolikrát nejde bez heveru a sundání minimálně kola a oplastování.

U vzduchového filtru nevím, ale třeba si ho Tonda z Horní Dolní spletl s pylovým (kabinovým) a tam nutné rozebrání půlky palubky je reálné u některých modelů.

Je to stejné jako u sekačky. Kdo si neumí udělat servis sám, tak to musí odvézt třeba do Mountfieldu (autorizáku) a zaplatit raketu. Nebo bude hledat někoho levnější s větším rizikem. Možností všude dost. I případně ta cizina.

Název: Re:Kvalitní autoservis v Brně
Přispěvatel: MatesBrno 01 Června 2025, 11:30:18
Nemusíme jezdit do Polska 133km, stačí jet do Rakouska 70-105km ... Ceny v Brně / A

- Přečalounění 4 kožených sedadel 40.000,- Kč / V Mistelbachu to dělá borec vedle Balgy za 500,- € práce, 200,- € materiál - (musíte jet dozadu)
- Detailing - keramická ochrana laku - 120.000,- Kč V Mistelbachu to dělají kluci směrem od náměstí směr na Laa za 800,- €.
- Cena výměny  v obou značkových servisech v Brně u rozvodů Fabia II 1,4 16V - 19.000 / 21.000,- Kč. ve Slavkově 12,5 mat 2,5 práca. V Laa za 500,-€ (veteránista vedle Billy) 
- Výměna oleje VW, Toyota - 5.000,-Kč a v Laa 50,- € + vlastní olej  (Moutnice - Zadlužený zmrd mi naúčtoval za výměnu doneseného oleje a filtru 1100,-Kč a to jsem na něho musel 2 hodiny čekat).

Kupní smlouva na pozemek na kterém stojí dům? Brno 12.500,- Kč. Notář v kikirikí o 18km jižněji flaška Whisky + 5.000,-Kč.

Lidé věří, že když svěří své auto do AUTOSERVISU, že bude SPRÁVNĚ opraveno. Já také dnes věřím, pouze vlastním očím.

Už jsem i zvažoval, že si koupím výtah na auta.


Název: Re:Kvalitní autoservis v Brně
Přispěvatel: Behemot 02 Června 2025, 13:16:04
Já třeba olej při výměně odsávám. Starý auta tak nechci riskovat.
To je blbost, fakt maximální. Todle právě dělají leniví zmrdi v takyservisech místo výměny. Nedostaneš z toho ani omylem ten sajrajt, kterej zůstane ve vaně, a pak to čerpadlo rozprcá po celým motoru. Ten motor co rozebírám, jasný, vylejval sem volej studenej a je v tom roky bez hnutí atd., ale prostě jak to kuchám, tak v řadě míst je z toho normálně vazelína, cucky, které by se celý ani omylem nerozpustily i kdyby se to vypouštělo zahřátý.

Proto na všech autech, co sem pořídil a kde mám výměnu v rukách, tak zásadě naleju před vypuštěním výplach (koncentrovanej detergent, kterej je v malým množství ai v čerstvým voleju, ale na konci intervalu už spotřebovanej). Pak tam tydle sračky nebudou vznikat, a ty starý se rozpustí. Testovací prolití deckou čistýho oleje nálevkou rovnou z vany ven vždycky ukazuje, když z toho ten čistej olej hned vytíká, že opravdu ten blok je propláchlej a prakticky všecko je fuč.

MatesBrno: nedávno sem na bazošu viděl týpka, co prodával spoustu malejch skládacích/pojízdnejch heverů co osobně repasoval. Je to hodně na úvahu. Zatim sem nedávno pořídil rampy z kaufu a člověk na tom taky udělá hodně práce. Mj. třeba to že zlodějská podvodnická kunda vod kterés to koupil (anebo jeho takovej garážnickej ksindl, jako je možný, že třeba nevěděl, aspoň né vo všem, co ten servisáckej debil zkurvil) tě posere takovým způsobem, že: utrženej závitovej krožek z výpustnýho šroubu z vany? No tak sundá vanu, kleštěma si to podrží, utáhne, a vanu tam nalepí silikonem. Takže jednak vana furt chčije a pak si přectav to překvápko, dyž to povolíš a začně se to protáčet a nemůžeš to ani utáhnout, ani povolit, tvl. Sem si teda užil, na ulici na rampách (když na tebe chčije ten volej) sundat vanu, všecky ty sračky vymejt benzínem aby se to lesklo, kolem díry zbrousit lak, u garážníka ten kroužek co nejvíc bodovejmá svárama to pude nechat přivařit, nový těsnění samozřejmě a zase to tam na ulici dát. Přičemž eště že sem našel po jednom zlodějským kokotovi, co sem mu pak aspoň znárodil bordel, nejaký malý vořechy a vohebnou hřídel na 6,3 mm, jinak bych byl v prdeli, né na všecky šrouby té vany (a že jich je!!!) se dá dostat, dyž je motor obskládanej vším. Naštěstí to dopadlo a už 2 výměny v pohodě, závit drží jak skala, vana je tak suchá, že navopak jak není impregnovaná, tak začíná orezat :DDDD
Název: Re:Kvalitní autoservis v Brně
Přispěvatel: Hugo 02 Června 2025, 20:09:16
[Todle právě dělají leniví zmrdi v takyservisech místo výměny.

Tak to přesně na mě sedí. Nemám chuť se s tím dělat ani o minutu dýl než je nutný. A ještě riskovat, že servu šroub. Ale tak jsou to moje auta, můj čas. Pro mě je to cesta nejmenšího odporu. A auta zvládají vysoké nájezdy bez problémů.

Název: Re:Kvalitní autoservis v Brně
Přispěvatel: Behemot 02 Června 2025, 20:18:26
no tak už známe jednoho konkrétního, po kterým to potom po rozdělání je místo voleje plný akorát tak mazlavé pasty  ::) dokud to takle nekurvíš jinejm, tak jak je ctěná libost, eště by taky bylo fér při dalším prodeju to zájemcům říct, že tam prakticky nebyl měněnej volej a ať si připravijou 50-100k na generálku, případně jinej motor  ;)
Název: Re:Kvalitní autoservis v Brně
Přispěvatel: Hugo 03 Června 2025, 01:26:43
Nejsem automechanik, takže si maximálně udělám svoje auta. A když už nějaké jde do světa tak to samozřejmě kupující ví a je to napsáno v prodejní smlouvě. Že kupuje jebku před smrtí, kde vlastně nic nefunguje. Buďte bez obav.

Pro mě je zase nepochopitelné, že někdo dodržuje longlife výměny oleje 30.000km a taky je nenazývám šetřivými zmrdy.
Název: Re:Kvalitní autoservis v Brně
Přispěvatel: Behemot 03 Června 2025, 07:17:52
pokud to nalítá na dálnicích a pak proběhne skutečná výměna za volei dle dané specifikace, není to nutně špatně; 30k po městě a okreskách (není-li to nejaká zásilkovka, kde ten motor většinu času jede) je taky skoro jak to neměnit ;-)
Název: Re:Kvalitní autoservis v Brně
Přispěvatel: dj-bobr 03 Června 2025, 10:02:08
Vtipný je, že u spousty aut (japonci zejména) může být omezujícím elementem životnosti olejové náplně spíš filtr. Běžně okolo 8000-10000km nájezdu na mých Hondách vnímám, že přestává filtrovat a začíná jet obtokem (bypass ventil) - dá se to poznat na budíku tlaku oleje a nebo podle dodatečného rychlého probliknutí kontrolky oleje po jejím zhasnutí po nastartování.

Ale odsávání bych se osobně taky obával, když jsem viděl vany, které měly naspodu hmotu připomínající spíše asfalt. Vždy vypouštím a holt jsem už i jednou musel vařit na vanu matici kvůli strženému závitu výpušťáku..
Název: Re:Kvalitní autoservis v Brně
Přispěvatel: Behemot 03 Června 2025, 10:30:16
Tak vono v prvé řadě auta (a né sekačky) mají vanu masivní a z kvalitní oceli a závit je vyříznutej přímo v tlusté stěne. Nedovedu si představit to strhnout, ale nevylučuju, že takoví experti jsou. Sekačky holt mají plechovku, kam je bodlej (nebo vlisovanej) závitovej kroužek, a ten se občas celej utrhne (závit samotnej je v pohodě, akorát se to jaksi protáčí no :D). Zas je pak ta vana levná, co si budem :)

S tim filtrem je to právě jeden z mechanismů, jak motory tady těch ekspertů, co to cucajou čerpadlem, vodejdou; sračky co tam zůstanou poměrně rychle filtr ucpou a dál to jede obtokem, a potom když to vleze do jakýhokoli místa, kde je otěr, tak od toho jsou přesně ty vydřený písty, kluzný ložiska ojů, kliky…co si budem, (typickýmu) zubovýmu čerpadlu ta vazelína neudělá nic, ale nemá problém ju potlačit dál do motoru.
Název: Re:Kvalitní autoservis v Brně
Přispěvatel: Ropák 03 Června 2025, 11:55:45
@Behemot:
Závit ve vaně servete jako nic. Obzvlášť po někom, kdo to několikrát za sebou dorval na krev, protože třeba neměl nový těsnění, nebo měl prostě jen sílu. Pokud nemáte auto od novoty a neděláte to celou dobu sám, je to loterie.
A pokud už je ve vaně vrstva mazutu, nevypustíte to ani spodem, to je na sundání vany.

@MatesBrno:
Vy musíte mít těžkej život, když se vás všichni snaží ojebat. To se tady u nás moc nestává, protože máme přívětivý obchodní vztahy. Jinak kdo vám vyměnil rozvody za 80 euro, ten si podle mě neváží vlastní práce.
Název: Re:Kvalitní autoservis v Brně
Přispěvatel: Behemot 03 Června 2025, 13:57:13
Ty výplachy jsou schopný to řešit, samozřejmě jakmile z toho začne týct neco takovýho, musí dojít k opakované výměně oleje v intervalech tak vyšších stovek až jednotek tisíc km. Vono to totiž nebude jenom v té vaně žejo, takž její vyčištění je fajn, ale samo o sobě nestačí.

Naštěstí sem to nikdy nemusel řešit v autě co jezdilo, tadle vazelína co mám teď je v motoru na kterým dělám (skoro) generálku, dostal sem ho za pár šlupek i s převodovkou a pár bednama dílů. Ale je to další potvrzení toho, že se todle děje, když se na výměny sere, nedělají se pořádně, jezdí se s tím špatně (málo a krátký trasy) a tak.
Název: Re:Kvalitní autoservis v Brně
Přispěvatel: Jenyk 03 Června 2025, 16:32:22
Běžně okolo 8000-10000km nájezdu na mých Hondách vnímám, že přestává filtrovat a začíná jet obtokem (bypass ventil) - dá se to poznat na budíku tlaku oleje a nebo podle dodatečného rychlého probliknutí kontrolky oleje po jejím zhasnutí po nastartování.

Skutečně? Tohle mi přijde u nezasviněného motoru a dobrého oleje zhola nemožné.
Název: Re:Kvalitní autoservis v Brně
Přispěvatel: Hugo 03 Června 2025, 21:33:10
Tak vono v prvé řadě auta (a né sekačky) mají vanu masivní a z kvalitní oceli a závit je vyříznutej přímo v tlusté stěne.

Hliníková vana a ocelový šroub je taky průserová kombinace.


Název: Re:Kvalitní autoservis v Brně
Přispěvatel: MatesBrno 04 Června 2025, 06:55:33
ROPÁK:
@MatesBrno:
Vy musíte mít těžkej život, když se vás všichni snaží ojebat. To se tady u nás moc nestává, protože máme přívětivý obchodní vztahy. Jinak kdo vám vyměnil rozvody za 80 euro, ten si podle mě neváží vlastní práce.

Zkusme být trochu laterální, abychom vůbec pochopili, co vlastně svou ambivalencí, nám chcete říct:

1. Píšete, že 80,-€ je nevážení si vlastní práce, kolik si tedy účtujete TAM U VÁS za hodinu mechanické práce?  (Fábia II 1,4 16V 63kw.) Kolik byste si vzal za práci bez materiálu?
Platí se rychlost, schopnost - nikoli lemplovitost a neumětelství.

Takže Vaše doba zhotovení výměny rozvodů a tím Vámi účtovaná cena mohou být poté ZCELA MIMO MÍSU.

2. To je prosím KDE to TADY U NÁS?.
Kde je to místo zaslíbené, kde jeden žije pro druhého, platí práci výměny rozvodů OHC u Fabie tipuji tak týden práce rukama ve výši 15.000,-Kč, že pan Ropák i zákazník je SPOKOJENÝ

HUGO:
Pro mě je zase nepochopitelné, že někdo dodržuje longlife výměny oleje 30.000km a taky je nenazývám šetřivými zmrdy.

Jenže to je jedna z věcí, proč si kupujete auto s LONGLIFE intervalem. Tomu se říká MARKETINGOVÁ STRATEGIE či KOMUNIKACE.
Stejně to vždycky zablikalo po 24.000-25.000km.
Lidé, co o nákupu aut rozhodují, počítají náklady. Nikdo nepředpokládá, že si ředitel vykope jámu a bude si olej měnit sám, navíc je při splnění servisní strategie ZÁRUKA MOBILITY.


BEHEMOT:
Všechno co píšete kvituji a podepisuji. Když vidím, slyším ten zlodějský ksindl, jejich manipuly jak z Mateřské školky, ceny které letí do nebes, je mi na blití. Na ten zvedák máte nějaký TIP?
Koupil jsem nedávno Nemo se zahradou, tak uvažuji kam to dát a jestli to může být venku na dešti sněhu, myslel jsem takový ten sloupový zvedák.

Hezký den všem