Nejde-li o nějaké zřetelně oddělené parkoviště (za závorou, v budově atp.), tak bych bez znalosti bližších detailů spíš předpokládal, že jde pořád o součást pozemní komunikace. Tedy vjezd/výjezd je křižovatka jako každá jiná a všude platí normální pravidla.
Ad bílá čára - jaká, kde? Bílá čára nejspíš nic důležitého neznamená, může jít o V4 (jen rámuje vozovku), nebo příčnou V5 (hranice křižovatky). Zákaz stání/zastavení by musel být žlutý (V12x).
K aktualizovanému dotazu - nepřečtu tu dodatkovou tabulku, ale je tam značka parkoviště a kolmé stání. To je override obecné úpravy, je možnost takto stát od značky dál (ad absurdum, kdyby měl někdo neobvykle dlouhé auto a kolmým stáním podle značky na vozovce, kde nejsou vodorovně vyznačené jednotlivé chlívky, efektivně zablokoval průjezd, nebylo by to formálně v rozporu s dopravním značením). Tedy je-li tam značka, vzdálenost od křižovatky ani zbývající místo na průjezdné pruhy nehraje roli.
Zároveň je způsob stání příkazem, tedy je-li tam kolmé, podélně stát nelze. Což je asi hledaná odpověď na dotaz. Pro úplnost, postavit se do toho vjezdu kolmo taky není možné, rozumný tvůrce značení by sice způsob stání měl vyznačit i vodorovným značením, ale pokud to neudělal, je třeba přesný význam a smysl svislé značky dovodit zdravým rozumem.
Opět se ptám, co si s tou informací počnete? Sám tam stát nechcete. Jezdit tam je otravné - já se pohybuji převážně v Praze a poslední dobou musím říct, že mimo hluboké noci je jízda autem dost otravná prakticky pořád a všude. Situaci parkování "jak se dá" mám i v okolí svého bydliště, a z pozice činovníka SVJ mě lidi taky pořád bombardují, ať "se to" nějak řeší. Většinou odpovídám, že jsem to zkoušel, ale pan Seto mi nezvedá telefon.