Ahoj všichni!
píši diplomku na téma měření rychlosti a měl bych na Vás pár dotazů. Doufám, že budete znát odpovědi.
1) Je měření rychlosti s laserovým rychloměrem provedeno v souladu s Návodem k obsluze, pokud je záměrný kříž zaměřen do světlometu vozidla?
2) Je měření rychlosti s laserovým rychloměrem provedeno v souladu s Návodem k obsluze, pokud je část záměrného kříže mimo vozidlo (ne střed záměrného kříže, jen třeba spodní část)? Viděl jsem totiž dvě rozdílná vyjádření Českého metrologického institutu, kdy v jednom ČMI zastal názor, že měření rychlost bylo provedeno v rozporu s Návodem k obsluze, a ve druhém uvedl, že je střed záměrného kříže na měřeném vozidlu, a tak bylo měření rychlosti provedeno v souladu s Návodem k obsluze.
3) Nemáte náhodou nějaký výstup z rychloměru či video z měření, kde je patrné, že došlo k nějaké chybě? Např. slip effet, v průběhu měření záměrný kříž sklouznul mimo měřené vozidlo, měření bránila nějaká překážka, došlo k vyvolání reflexe,...?
Díky moc všem, co přispějí do této diskuze
