30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Autor Téma: Pomahač a TDI  (Přečteno 3563 krát)

ViktorN

  • stálý člen 30kmh.cz
  • *
  • Příspěvků: 1 652
    • Zobrazit profil
Re:Pomahač a TDI
« Odpověď #30 kdy: 20 říjen 2019, 21:04:29 »

jsou auta, která ani 5000 nemají, ale mají hranici na 4000. Proto STK vždy nechávám na servisu, kdy technik osobně jede s autem na STK a osobně dohlédne na to, aby nějaký idiot nezhuntoval motor. Což by se nejspíš stalo v okamžiku, kdyby nějaký bezmozek v uniformě vyšlápnul pedál k podlaze…
IP zaznamenána

robertSVK

  • Příspěvků: 2
    • Zobrazit profil
Re:Pomahač a TDI
« Odpověď #31 kdy: 21 říjen 2019, 06:23:20 »

Behemot píše :

Mimochodem, turbodehty nejvíc hulí naopak při plné zátěži v nízkejch otáčkách, určitě ne při vysokejch otáčkách. Tento konkrétní má koeficient 1,48, to z toho můžou padat brikety a bude to v normě.


To akosi na STK nenasimuluješ. Auto stojí, motor točíš bez záťaže.
IP zaznamenána

spec

  • Příspěvků: 203
    • Zobrazit profil
Re:Pomahač a TDI
« Odpověď #32 kdy: 21 říjen 2019, 15:03:28 »

Zpět k té nařízené stk. Pokud mě na ni fízl pošle, jaký mi dává pokyn? Nebo mě zabaví auto, vystaví papír o zadržení věci a sám nechá tu kontrolu provést? Co když prostě odmítnu spolupracovat, jak tu někteří psali? Nemyslím nějaký drsný odboj, prostě závada nebo nevolnost? Ještě sem tu na fóru neviděl případ nařízené stk. Evidentně se fízlům nechce pouštět do nějakých větších akcí.
IP zaznamenána

SimSon

  • Příspěvků: 188
    • Zobrazit profil
Re:Pomahač a TDI
« Odpověď #33 kdy: 21 říjen 2019, 19:20:26 »

Behemot píše :

Mimochodem, turbodehty nejvíc hulí naopak při plné zátěži v nízkejch otáčkách, určitě ne při vysokejch otáčkách. Tento konkrétní má koeficient 1,48, to z toho můžou padat brikety a bude to v normě.

To akosi na STK nenasimuluješ. Auto stojí, motor točíš bez záťaže.

Po uprave sw by se tohle dalo nasimulovat na kazde valcove skusebne, kde meris brzdnou silu. U tech je vetsinou omezeni na otacky, tudiz by se dalo simulovat prave a jen ten plnej plyn pri minimalni rychlosti...
IP zaznamenána

paty

  • stálý člen 30kmh.cz
  • *
  • Příspěvků: 586
    • Zobrazit profil
Re:Pomahač a TDI
« Odpověď #34 kdy: 27 říjen 2019, 01:28:32 »

Zpět k té nařízené stk. Pokud mě na ni fízl pošle, jaký mi dává pokyn? Nebo mě zabaví auto, vystaví papír o zadržení věci a sám nechá tu kontrolu provést? Co když prostě odmítnu spolupracovat, jak tu někteří psali? Nemyslím nějaký drsný odboj, prostě závada nebo nevolnost? Ještě sem tu na fóru neviděl případ nařízené stk. Evidentně se fízlům nechce pouštět do nějakých větších akcí.
Učinní (ne)zákonnou výzvu. Je tam možnost ho poslat do temné díry, ale nějakou carku z tebe mít bude.
IP zaznamenána

Behemot

  • stálý člen 30kmh.cz
  • *
  • Příspěvků: 2 350
    • Zobrazit profil
    • HW World
Re:Pomahač a TDI
« Odpověď #35 kdy: 07 Listopad 2019, 09:34:36 »

Behemot píše :

Mimochodem, turbodehty nejvíc hulí naopak při plné zátěži v nízkejch otáčkách, určitě ne při vysokejch otáčkách. Tento konkrétní má koeficient 1,48, to z toho můžou padat brikety a bude to v normě.


To akosi na STK nenasimuluješ. Auto stojí, motor točíš bez záťaže.
A proč se to nedělá na válcích? Takovýdle měření je vlastně úplně mimo realitu, tudíž k hovnu a celou tu šaškárnu můžeme rovnou zrušit.
IP zaznamenána
STICKERS-CZ - e-shop nekonformních samolepek a placek