30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Autor Téma: Rozhodnutí ve správním řízení - jak postupovat?  (Přečteno 8095 krát)

PeS

  • Příspěvků: 4
    • Zobrazit profil
Rozhodnutí ve správním řízení - jak postupovat?
« kdy: 16 Listopadu 2014, 23:33:54 »

V dubnu tohoto roku jsem byl Městskou Policí v Otrokovicích označen jako pachatel dopravního přestupku spáchaného před hlavním vlakovým nádražím. S blokovou pokutou jsem nesouhlasil a věc přešla do správního řízení, které před několika dny vyústilo v Rozhodnutí s vyměřením pokuty
(viz. http://www.uschovna.cz/download/BB2H96DHU5ZJYFVZ-6DJ/RFJD9GMZBV/ ).
Nejsem právník a se správním řízením nemám žádnou praktickou zkušenost (pouze teorie z webu D-FENS). Přesto se mi v rozhodnutí nezdají minimálně následující body:
1.   Zmiňovaná značka IP13b nesplňuje svým umístěním požadavky IP65 (mám vlastnoručně změřeno); k tomuto mému argumentu si MÚ vyžádal stanovisko Dopravního Odboru, který chybné umístění potvrzuje, nicméně prohlašuje, že přesto na platnosti značky trvá (viz. Text Rozhodnutí)
2.   Posouzení doby „nezbytně nutné“, na kterou se povoluje vjezd do zákazu vjezdu držiteli průkazu ZTP (byl se mnou fyzicky ve vozidle); může toto posoudit samotný Správní Orgán, aniž by držitele ZTP vyslechl?
3.   Nedodržení lhůty 30 dnů na vydání rozhodnutí – ústní jednání proběhlo 21.7., správní orgán si vyžádal stanovisko Dopravního Odboru 21.8. (je toto překročení lhůty?), stanovisko DO obdržel 3.9., pozvánka na seznámení se s obsahem spisu před vydáním rozhodnutí byla na 29.10.