Otevřel bych tady k tomuto článku
http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-udalosti/485150/kuriozita-v-marianskych-laznich-vystrazna-svetla-blikaji-na-prejezdu-bez-koleji.html obecnější diskusi, i pod vlivem mé čerstvé lehčí nehody na jedné z nejhorších křižovatek, U Bulhara, známé to jedné z nejhorších v Pze
K tomu otevřu vlákno separé, protože se obávám, že to bude docela komplikovanej případ, ale už kvůli reakci pana nadřízenýho dopravního opicajta ve srovnání s tímhle prostě z principu do toho půjdu naplno, a to i když případnej (nejistej) úspěch stejně bude výrazně menší než vynaložený náklady. Ale už jen ta jízlivá poznámka toho dutýho opičáka že za to snad může semafor když ne já…no kurva, tady je to klidně možný, co možný, dokonce dost pravděpodobný. Další dobrej případ je párkrát i diskutovaná křižovatka Koněvky a J. Želivského, kde jsou semtamfóry nastavený programově taky blbě, ví se to, dějí se tam nehody s chodci, a stejně nikdo nic.Celý je to jenom o slepým až fanatickým vymáhání několika ustanovení ZSP, zatímco na obecnější ustanovení je naprosto sráno. Na druhé straně to krásně ukazuje, že se dají hlavně u nehod uvařit obě strany, podle toho, který ustanovení si kterej orgán vybere jako bernou minci a za tím pak jde. Pak se nelze divit, že tolik tady těch sporů končí u soudu, kterej to pak měsíce přebírá a vinu rozdělí nějakým poměrem mezi oba. Ostatně tady to čekám někdy daleko v budoucnu obdobně, nemám iluze, že magorsrát se na to budedívat jakkoli rozumně

Tady ten přejezd bez kolejí dokonale ukazuje fungování systému, kdy si vlastně orgány nadaný různejma extra pravomocema dějí, co chtějí, a v případě, že se to posere, tak nikdo za nic nemůže - co nemůže, nevolám po tom, aby byl někdo trestanej, ale aspoň doprdele uznat vinu a sjednat nápravu uvnitř organizace, nebo to aspoň tvrdit. Ne arogantně nastoupitjak SŽDC že si dělali kreténský testy a je naprosto v pořádku že tam bude kolona aut na přejezdu bez kolejí stát 20 minut. Obvykle to pak odnese právě plebs, nejčastěji formalistickým výkladem zákona ten, kdo je nejdřív na ráně. Kdyby se v tom nešťouraly noviny, tak nejspíš opicajti pár lidí zpokutují a je to v pohodě. Nebo někdo jako debil čeká 20 minut na přejezdu bez kolejí, zatímco si SŽDC hraje s vláčkama. Jo, ZabZař fungovalo jako obvykle bez závad, jen obsluhují personál je asi závadnej. Jestli si tam chtějí dělat zkoušky, který podle formalistickejch výkladů zákona můžou lidi stát i papíry nebo kriminál, tak je do prdele třeba nenapadne informovat předem opicajty? Nebo tam dát ceduli? Hodit přes to pytel? Nebo tam prostě poslat dva negry s vestama co budou a) dávat zpětnou vazbu že to opravdu funguje a b) řídit po dobu testu provoz?