Behemot: Já se vás nechci nějak dotknout, ale řiká vám něco pojem servisní náklady? Máte vůbec představu, jaké jsou u třeba toho phaetonu? Nebo protlačovaný jaguár.. Sice jsou hezký, ale jak jsou na tom nové modely se spolehlivostí se přiznám nevím a hodinový mzda v servisu u J taky zrovna teď nevím jaká je, ale rozhodně vyšší než u superba, kterýho navíc opraví kde kdo.. Ono mít auto z téhle kategorie, phaeton, a8, es klás, 7er je hlavně u né nového spíš o servisních nákladech než pořizovací ceně.. pokud sem bohatej a mám na nový s tím, že ho za rok, dva prodám tak je to úplně jedno, ale když si to má někdo za našetřený mega koupit ojetý, tak další mega by měl mít připravený bokem, protože do toho postupně zahučí...
A zmínil jste diesel.. (nebrat jako odpověď) - obecně dnes absolutně nechápu, proč někdo má potřebu kupovat diesel.. krom toho, že to smrdí a chrochtá, má dražší servis a potrpí si na kvalitní naftu.. spotřeba D/B je u nových motorů téměř stejná kolikrát.. pokud teda beru třeba tu octávku, golfa.. a hlavně většina s tím jezdí po městě, což je úplná blbost.. těch pár lidí, kteří s tím fakt lítaj 10tky tisíc km ročně a tak nějak se jim to vyplatí zas tolik nebude v porovnání se zbytkem, kteří pořad žijou v domnění, že je to supr vocpoda, jezdí skoro za 00nic a je levnější na litru..
Stepa: jinak co za auto? pokud ste kaskadér, tak bych šel do Alfy Giulie, to je neskutečně krásný auto, seděl jsem v tom (bohužel teda jen seděl) úžasnej interiér, přál bych alfě aby jim to auto kupovali.. ale bohužel s jejich pověstí si myslím, že hlavně ve verzi QV je cena dost nastřelená..