30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Autor Téma: [?] Zákaz zastavení s dodatkovou tabulkou  (Přečteno 17670 krát)

travnik

  • Příspěvků: 7
    • Zobrazit profil
[?] Zákaz zastavení s dodatkovou tabulkou
« kdy: 22 Listopadu 2013, 20:14:29 »

Zdravím ve spolek,
dnes mi přišla výzva k uhrazení určené částky 600,-.
Stál jsem na zákazu zastavení s dodatkovou tabulkou "Mimo DP hl. m. Prahy".
Můj dotaz zní, zda je MP oprávněn mě pokutovat za takové stání, aniž by ho k tomu vyzval ten, kdo zde může stát, tedy DP hl. m. Prahy?
Jak MP může vědět, že nejsem technik z DP, který jen využil soukr. vozidlo? Nikde přece není předepsáno, jak má být označeno vozidlo DP.

Díky za rady

IP zaznamenána

admin

  • Administrator
  • *****
  • Příspěvků: 1
    • Zobrazit profil
Re:Zákaz zastavení s dodatkovou tabulkou
« Odpověď #1 kdy: 22 Listopadu 2013, 21:33:58 »

Dobry den,
za sebe mohu rict (urcite na tohle bude mit kazdy trochu jiny nazor) ze presne jak pisete; ja bych v tomto konkretnim pripade udelal to, ze bych na vyzvu zaslal odpoved, ze vozidlo jste tam postavil vy, aby vas postoupili do spravniho rizeni a pozvali vas k ustnimu.
A pak bych si smlsnul. ONI musi dokazovat, ze nejste "DP hl.m. Prahy" VAM, ne vy jim.
S.
IP zaznamenána

travnik

  • Příspěvků: 7
    • Zobrazit profil
Re:Zákaz zastavení s dodatkovou tabulkou
« Odpověď #2 kdy: 22 Listopadu 2013, 22:46:41 »

Díky za názor. Obávám se, že ve spr.ř. by vznesli dotaz na DP, které jim potvrdí, že dané vozidlo jim nepatří a tudíž nemělo na tom místě co dělat. Jestli už to neudělali před tím, než mi poslali "pozdrav" :-).

Je otázka, zda takto označené místo by se nedalo považovat za vyhrazené parkoviště, tzn. s možností zastavení na 3 min.