30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Autor Téma: [WIN] Jaký zvolit postup  (Přečteno 13880 krát)

smg465

  • stálý člen 30kmh.cz
  • *
  • Příspěvků: 147
    • Zobrazit profil
[WIN] Jaký zvolit postup
« kdy: 18 Ledna 2016, 17:52:16 »

Měl jsem ústní jednání, kterého jsem se pro návštěvu lékaře nemohl zúčastnit, omluvu jsem na úřad poslal ještě ten den písemně. Den na to úřad rozhodl vinen a poslal mi rozhodnutí. Odvolal jsem se blanketně a čekal jsem na výzvu k doplnění. K mému překvapení v dopise nebyla výzva k doplnění, ale rozhodnutí, že dle §87 předchozí rozhodnutí ruší s tím, že vydané rozhodnutí trpí nezhojitelnou vadou, uznali mi omluvu jako včasnou a odůvodněnou. Proti tomuto rozhodnutí se mohu odvolat.
Přemýšlím nad postupem, odvolám se blanketně a po výzvě vezmu zpět odvolání, nebo doplním odvolání a vezmu zpět po určité době (např. měsíc) anebo doplním odvolání a počkám na rozhodnutí kraje. Akorát nevím, jaké by to pro mě mělo následky počkat až na rozhodnutí kraje. Pokud by odvolání zamítli, pak bych měl zase ústní jednání, pokud by ho nezamítli, musel bych dle mě doplnit odvolání?
IP zaznamenána

vvvvvv

  • hard core 30kmh.cz
  • ****
  • Příspěvků: 1 075
    • Zobrazit profil
Re:Jaký zvolit postup
« Odpověď #1 kdy: 18 Ledna 2016, 19:06:15 »

Popis je poněkud nekonzistentní. §87 je Příkazní řízení. Vydali Rozhodnutí nebo Příkaz? Odvolání bylo Odvolání nebo Odpor? Nevzali Odvolání jako Odpor (v souladu s §37 odst. 1)?

Ale aktuálně to vidím tak, že není kam spěchat, budou muset nařídit ústní jednání, pokud uznali omluvenku.
IP zaznamenána

smg465

  • stálý člen 30kmh.cz
  • *
  • Příspěvků: 147
    • Zobrazit profil
Re:Jaký zvolit postup
« Odpověď #2 kdy: 18 Ledna 2016, 19:42:40 »