To je ale jenom jejich problém, že nedokážou přemejšlet, pořídí si
Sen českejch idiotů (případně
sen social edition), přičemž je pak sežere provoz a opravy toho shnilýho dýzlovýho verglu, kterej byl za generálkou už když to koupili. A pak nejsou schopni vzít blbou šupleru nebo něco jinýho a změřit si, jak na tom jsou a kdy to budou potřebovat. Žijou ze dne na den? Jejich problém, mě ať do toho netahají! Pokud se chtěj zabít, ať se voběsí, nemusí jezdit se šrotem a zrakvit ještě někoho dalšího. Já sem mimochodem dle režimních tabulek taky nuzák, pohybující se sice nad životním minimem, ale hluboce pod minimální mzdou. A přesto chápu, co je nutný minimum aby to bylo bezpečný. Ačkoli je fakt, že zrovna to co sem koupil za pakatel, i kdybych s tím nedělal vůbec nic a jen to dojezdil do bodu, kdy by to už žralo stejně oleje jak benzínu, je ve velmi dobrým stavu a nemusel bych tam krom počítečních drobností (čep řízení a geometrie) dát vůbec nic. Ale u toho by vohnouti vřískali o spotřebě

Kdo vopravdu nutně musí jezdit, dá se sehnat spousta aut v celkem rozumným stavu s ohledem na stáří/nájezd (ze schadewerke to jsou jenom ty pověstný garážovky po důchodcích), za relativně malý peníze. Hlavně zahraniční menší jednoduchý auta s maloobjemovým atmosférickým motorem (kterej ale pořád může trochu jet, když to budou používat správně = točit do 3k při běžné jízdě a na 4-5k když je potřeba, aby to jelo). A to i spousta takovejch, který i s minimální údržbou budou schopný najezdit pár desítek tisíc kilometrů než něco klekne. Má to mj. malý kola, fakt to nepřijde tak draho. Ale chce to vopravdu jednou za tejden obětovat pár minut a zkontrolovat kapaliny, světla atd. a aspoň jednou za ten blbej rok to nechat zkouknout v serisu. A nepoužívat strachlajn a takový no-name věci. Né na to srát jak na placatej kámen a pak jen dvě sekundy vřískat až se někde něco posere a pojedou se zblízka seznámit se stromem, barákem, kamionem, než to udělá bum a vodvezou je v šusťáku…
Takoví lidi nejsou schopni kontrolovat ani jiný základní provozní parametry, byť se to učí dokonce i v blbé autoškole. A pak najednou nemaj na nic. Jestli to chtěj táhnout takhle, tak nech jezděj sockou, na silnici jsou takový lidi akorát nebezpeční. To má být nějaká omluva, že jsou tupí a nenapadne je jednou za půl roku zkontrolovat gumy při přezouvání a zamyslet se na tři sekundy kdy asi tak budou potřebovat nový? To snad nemyslíš vážně, ne? Takový ty typický případy hlavně ženskejch (ale nejen), který jezděj se spojkou (a jinejma dílama) dávno po smrti, kdy jim to dělá strašný skřeky že to je slyšet na 3 kilometry kolem, ale jim to vůbec nepřijde divný? Něco jako tyhlety
http://dfens-cz.com/akce-3x-aneb-neserte-certy/