30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Autor Téma: Praha, překročení o 22 km/h, postup  (Přečteno 6877 krát)

galaxy

  • Příspěvků: 5
    • Zobrazit profil
Praha, překročení o 22 km/h, postup
« kdy: 30 Října 2015, 15:59:13 »

Zdravím,

začátkem roku jsem překročil rychlost v Praze o 22 km/h (změřeno "automatizovaným technickým prostředkem"). Přišla mi výzva k zaplacení, tu jsem ignoroval. Do promlčení zbývá 2,5 měsíce (jestli stále platí rok). Teď mi přišla výzva k podání nezbytného vysvětlení s přiloženým formulářem k "udání" řidiče. Uvažuju o cizinci, jak je na tom teď tahle praktika? Funguje to stále? Nemám s tímhle vůbec žádné zkušenosti, tak chci požádat o názor, co by bylo nejlepší (nejsem taky právník, takže jakékoliv správné formulace budou více než vítané).

Hodně tu čtu o tom, že lidi dostali fotky. Mě žádná nepřišla ani s výzvou k zaplacení ani teď s touto výzvou k vysvětlení. Nevím, jestli je to dobrý nebo špatný znamení.

Díky za jakoukoliv radu.
IP zaznamenána

burtonbell

  • hard core 30kmh.cz
  • ****
  • Příspěvků: 564
    • Zobrazit profil
Re:Praha, překročení o 22 km/h, postup
« Odpověď #1 kdy: 30 Října 2015, 16:07:12 »

jestli máš 2,5 měsíce do prekluze, udej sebe, cizinec je riziko, že by stihli překlápku na SPRDEL (pokud by nebyl skutečný/aktivní) - podívej se do příslušných sekcí, jak teď ouřadové vyjebávají s doručováním cizincům. I kdyby nakrásně Pha stihla za 2 měsíce rozhodnutí první instance (což nejspíš nestihne), rozhodnutí odvolacího orgánu na 1000% ne

IP zaznamenána

galaxy

  • Příspěvků: 5
    • Zobrazit profil
Re:Praha, překročení o 22 km/h, postup
« Odpověď #2 kdy: 30 Října 2015, 16:21:08 »