30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Autor Téma: Navrácení řidičského průkazu  (Přečteno 133 krát)

deyl25

• Zobrazit profil
Navrácení řidičského průkazu
« kdy: 19 Května 2026, 15:29:36 »

Dobrý den,

dne 24.5 2023 jsem byl zastaven hlídkou PČR a byla mi provedena orientační zkouška na přítomnost omamných látek. Byl zjištěn pozitivní výsledek na látku AMP/MET, COC, následně jsem se podrobil lékařskému vyšetření v nejbližší nemocnici. Řidičský průkaz jsem příslušníkovi neodevzdal, neboť jsem ho neměl u sebe.

Výsledek orientačního testu se potvrdil.
Samosoudkyně tedy dne 23.června 2023 vydala trestní příkaz, který spočíval mimo jiné v zákazu řízení motorových vozidel v trvání dvou roků. Odpor jsem nepodával.

Když jsem si byl na úřadě nechat vyjet kartu řidiče bylo v ní napsáno že blokaci ŘP mám od 12.8 2023. Myslel jsem že blokace platí od vydání toho trestního příkazu, ale rád se nechám poučit jak to vlastně je.

Jde mi to o to, že trest už uplynul a rád bych si tedy obnovil řidičský průkaz. Zajímá mě co vše je nutné pro to splnit a v jakém pořadí. Zejména pak to jestli se mě týká povinnost absolvovat povinný terapeutický kurz pro řidiče.

Děkuji za případné odpovědi.
IP zaznamenána

Jenyk

• Zobrazit profil
Re:Navrácení řidičského průkazu
« Odpověď #1 kdy: 19 Května 2026, 17:40:51 »

Je to tu mnohokrát popsané. Dejte do vyhledávání "vrácení řidičského průkazu". Ptejte se, pokud vám nebude něco jasné.

Tady všichni radíme ve svém volném čase. Prosím, šetřete jím a investujte ten svůj do sebevzdělání.
IP zaznamenána

solaris

• stálý člen 30kmh.cz
  • *
    • Zobrazit profil
Re:Navrácení řidičského průkazu
« Odpověď #2 kdy: 19 Května 2026, 17:55:08 »