Dobrý den,
mám dotaz ohledně dopisu z Německa a také pojmu "Helmut".
Pročetl jsem tu asi 20 podobných případů, ale moc moudrý z toho nejsem.
Napíšu zde jeden případ a prosím, jestli byste mi na to napsali nějaký fungovaný názor.
Jednak jsem moc nepochopil, jak funguje a operuje pan Helmut, po té, co je uveden provozovatelem vozidla, jestli by mi to někdo mohl vysvětlit?
A dále tedy k tomu případu:
Datum: několik dní zpět, pořád ale ve lhůtě
Místo: Německo - v Dolním Sasku na dálnici 7
Rychlost naměřená: 136 na 100 (noc, nikdo nikde)
Uvedena unifikovaná textaxe, že pokud byla rychlost změřena, je zařízení kalibrováno
Jako svědek uvedena nějaká osoba
Řidiče nikdo nestavěl
Částka jako předběžná: 210€ + poplatky
Podle nějakých německých textací změřeno Laser PoliScan
Typ dopisu: standardní, nedoporučený
Přílohy: 6 stran, 2 strany CZ bonz formulář s adresou co kam poslat, 2 strany s DE textem, fotkou a místem kde to bylo, 2 strany informační dopis v CZ, co se a kde stalo a kolik to asi bude stát
Moje otázka je, jak v tomto případě postupovat, jaký postup nebo postupy ideálně zvolit.
Majitel reálného řidiče bonzovat nechce, nepřijde mu to nutné. (tady možná nastává ta otázka s Helmutem - jak to funguje a jak se to dělá, pokud je třeba to použít?)
Zároveň 240€ není úplně málo (za to nesmyslné omezení na nesmyslném místě)
Díky moc za rady!