Nové VOP měly být, tuším, už víc než před rokem, takže to se těžko ukecá.
Pokud jde o částku vyšší než 10 tis., tak bleskem udělat nové VOP, najmout advokáta, nechat ho sepsat zdůvodnění odporu v tom smyslu, že problém byl odstraněn, zákazníci jsou spokojení a že to, co by zákazníky ve starých VOP mohlo poškodit ve srovnání s novými, fakticky nikdy nebylo použito (pokud je to pravda) a něčím to doložit (vyřešenými reklamacemi atd.) Dále by mohl zpochybnit postup kontroly (jestli je co a nebylo to již podepsáno v protokolu).
Snížení pokuty by se za těchto podmínek asi dalo dosáhnout, otázka je, jak velké...
Já jsem si našel vhodného právníka tak, že jsem si prošel rozhodnutí NSS, která se týkala ČOI a obdobného problému, no a podle úrovně zpracování kasační stížnosti jsem usoudil, zda je to správná osoba.
Taky jsem si zjistil, komu už ČOI dala podobnou pokutu a zkoušel jsem se s dotčenými firmami spojit a zjistit podrobnosti a další možnosti. Někdo byl ochoten komunikovat, někdo ne.