fu - Podívejte se na porovnání té Dobrušky a Mladé Boleslavy a této jednotky. Jediné v čem je rozdíl je černý čtvereček (v Dobrušce umístěný přímo pod kamerou, v MB umístěný na sloupu vlevo od kamery). Rozdíl může být i v přehledové kameře, která je větši a hranatější než u klasických měření nebo strategických dopravní detektorů. Zkusím přidat rychlý ilustrační obrázek - červená je ona radarová jednotka, zelená nějaká snad GST přesná časová jednotka komunikující na dálku, modrá odlišné přehledové kamery, fialová stará vs. nová záblesková jednotka.
Jinak s tím ES7.0 jste s prominutím úplně vedle. Jednak toto jsou kamery ve vzduchu, zatímco toto je měřák na zemi. Přijde mi to jako Autovelox v Itálii. Je to série optických bran, které se přejetím přeruší. Jinak je jasné, že každé měření rychlosti, je vlastně z principu měřením úsekovým, protože rychlost není nic jiného než dráha za čas, ale tak nějak se měření v délce jednotek metrů začalo říkat okamžité - radary, lasery, miniúsekovky (UnicamSPEED - indukční smyčky), UnicamSPEED-R - radar a kamery.
Jojoba - nevím jakou má nyní MHMP průměrnou dobu na zaslání výzvy, ale myslím, že měsíc ještě nemusí být výhra. Ale alespoň to někdo otestoval. Jsem chtěl i napsat, že pokud má někdo u vozu vhodně zvoleného provozovatele, tak by to mohl otestovat.