Zrovna u brzdné dráhy a velikosti brzd v tomto případě bych si dovolil tvrdit, že není možnost, jak to navléct jako závadu, která byla příčinou. Jednak i sériové brzdy umí vůz dostat do stavu, kdy se kola zastaví a účinkuje ABS (což snad už je dávno standardní součást výbavy) a jednak řidič za mnou nemůže vědět ani v případě, že mám sériové brzdy, jak mi to brzdí. Do toho vstupují pak i součásti jako kotouče, destičky, jejich stav a složení, brzdová kapalina. Co se týče šíře kol, je to stejný případ, ano, širší kola pomůžou zvýšit tření a tím už si můžu pomoct ve zkrácení brzdné dráhy, ale ani se standardní šířkou kol nemůže za mnou nikdo vědět, jak mi to brzdí, nebo jak jsem schopen brzdit. To samé je otázka složení gum. Takže něco takové prokázat je dle mého nemožné a to nemluvím o to, že je účelem mít co nejkratší brzdnou dráhu. Samozřejmě, snažit se to tvrdit můžou, resp. pokoušet se o to. Horší je to pak případně s pojišťovnou, tam, pokud se nepletu, je důkazné břemeno na pojištěném a pokud by se cukali, mohl by to být problém. Např. taková maličkost, jako používat v zimě letní gumy. Dnes gumy kontrolují i při tom, když přijedu na nafocení prasklého čelního skla od kamínku. Ač se to stalo v Praze, za sucha, ale stejně fotí i gumy.