Zdravím Vás,
začal jsem opět jezdit pravidelně do Prahy a už mám ty výzvy z Prahy 1 dvě, minimálně 6 dalších očekávám. Osvěžuju si znalosti načítáním fóra a mám pocit, že se do popředí dostává taktika "spolupracujícího řidiče". Auta jsou firemní, spolupracující řidič nebude statutár. S tím nebude problém.
Může mi někdo, prosím, shrnout klidně do PM, v čem spočívá tahle, pro mě, novinka? Předem děkuji.
Původní plán bylo nechat výzvy propadnout, nedělat nic, počkat na další kroky (které možné nepřijdou, protože Praha), poté nechat řízení sloučit a pokračovat procesní klasikou. Spis a další kočkování, zejména na formálních stránkách věci. Případně odvolávání se na nedostatečné důkazy od Eltoda (o funkčnosti této strategie jsem se přesvědčil naposledy 2019, Praha 2, stále platí?) S finální strategií naprostého znechucení úředníka a promlčení pro jeho neaktivitu.
Nicméně, na základě několika podobných čerstvých témat na fóru mám pocit, že dneska už to "děláme jinak".
Nastíní mi někdo, prosím, jak?

Díky,
Štěpán
E: Doplňuji, že můj problém se týká pouze parkování v modrých / fialových / hnědých zónách. O body mi tak nejde v žádném případě, zda se řízení povede s firmou nebo semnou je mi víceméně jedno, případně preferuji řízení semnou jako z fyz. osobou, aby si o mě kolegové nemysleli, že jsem moc hovado.
