30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Autor Téma: Reklamace výměna  (Přečteno 401 krát)

lora

  • Příspěvků: 213
    • Zobrazit profil
Reklamace výměna
« kdy: 15 Října 2021, 15:54:20 »

Zdravím,

tady mám jeden nedopravní dotaz. Reklamoval jsem uspěšně boty, kde mi byla schválena výměna. Při dostavení se do obchodu mi paní prodavačka řekla, že stejné boty nemají a ať si místo nich vyberu něco jiného. S tím sem nesouhlasil a trval v tom případě na vrácení peněz, paní prodavačka tvrdí, že mi peníze vrátit nemůže, nevíte jak se proti tomu bránit?

Díky za odpovědi
IP zaznamenána

cocomoon

  • Příspěvků: 531
    • Zobrazit profil
Re:Reklamace výměna
« Odpověď #1 kdy: 15 Října 2021, 21:49:23 »

Pokud se zboží již nevyrábí, tak můžete požadovat odstoupení od smlouvy. Nemůžou vás nutit si vzít jiný výrobek, který se vám třeba nelíbí.

Našel jsem to v nějakách článkách o reklamacích na internetu.
IP zaznamenána

klapaucius

  • Příspěvků: 34
    • Zobrazit profil
Re:Reklamace výměna
« Odpověď #2 kdy: 15 Října 2021, 22:01:38 »

Určitě chtějte od prodavačky toto vysvětlení písemně.

Protože pokud není výměna možná, tak můžete (ale nemusíte) souhlasit s jiným řešením. Pokud nesouhlasíte (je to váš případ), tak můžete odstoupit od smlouvy. Ale je důležité mít od nich ten papír, proč není výměna možná.

Většinou ve chvíli, kdy to budete chtít písemně, se najednou přístup změní a peníze vám vrátí.
IP zaznamenána