30kmhcz
Social networking => Nedopravní tématika => Téma založeno: lora 15 Října 2021, 15:54:20
-
Zdravím,
tady mám jeden nedopravní dotaz. Reklamoval jsem uspěšně boty, kde mi byla schválena výměna. Při dostavení se do obchodu mi paní prodavačka řekla, že stejné boty nemají a ať si místo nich vyberu něco jiného. S tím sem nesouhlasil a trval v tom případě na vrácení peněz, paní prodavačka tvrdí, že mi peníze vrátit nemůže, nevíte jak se proti tomu bránit?
Díky za odpovědi
-
Pokud se zboží již nevyrábí, tak můžete požadovat odstoupení od smlouvy. Nemůžou vás nutit si vzít jiný výrobek, který se vám třeba nelíbí.
Našel jsem to v nějakách článkách o reklamacích na internetu.
-
Určitě chtějte od prodavačky toto vysvětlení písemně.
Protože pokud není výměna možná, tak můžete (ale nemusíte) souhlasit s jiným řešením. Pokud nesouhlasíte (je to váš případ), tak můžete odstoupit od smlouvy. Ale je důležité mít od nich ten papír, proč není výměna možná.
Většinou ve chvíli, kdy to budete chtít písemně, se najednou přístup změní a peníze vám vrátí.