30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Autor Téma: Předžalobní výzva pojišťovně  (Přečteno 4437 krát)

mgp

  • Příspěvků: 10
    • Zobrazit profil
Předžalobní výzva pojišťovně
« kdy: 28 Prosince 2014, 13:49:42 »

Zdravím.
Už jste někdy pánové řešili neplnění pojišťovnou (povinné ručení viníka) a následný soud?
Zkoušeli jste se dohodnout mimosoudně? A můžete mi případně někdo pomoci se zněním předžalobní výzvy?

Na soud jsem za pomoci právníka připraven (znalecké posudky, lékařské zprávy atd...), ale ještě bych jim dal šanci to udělat pro ně levněji. Z časových důvodů. Prý by to pro jednoznačnost byla otázka jednoho stání, ale kdoví kdy by na soud došlo.

Pojišťovna (ČPP) se mnou přestala komunikovat, na maily nereaguje, přístup do el. databáze dokumentů ke škodní události mi zablokovala.

O co jde: Pojišťovna odmítla plnit na základě rozhodnutí o mé vině od správního orgánu. Přičemž ale toto rozhodnutí jako protizákonné bylo zrušeno krajem. O čemž byla pojišťovna mnou informována. Bez reakce. Nové rozhodnutí již do prekluze nevzniklo. Opět jsem o tom pojišťovnu informoval. Též bez reakce. Vlastní vyšetřování pojišťovna nevedla. Z mé strany byla pojišťovně poskytnuta maximální součinnost. Tříměsíční termín pro vyřízení pojišťovnou vypršel dnes.
IP zaznamenána

tomasmaladd

  • Příspěvků: 209
    • Zobrazit profil
Re:Předžalobní výzva pojišťovně
« Odpověď #1 kdy: 28 Prosince 2014, 15:33:05 »