Někdy v květnu nás kontaktoval klient s tím, že ho vydírají vymahači z LogiCall ohledně pokuty v Itálii. Kontaktovali ho výhradně e-mailem a obyčejnými dopisy (!), takže rada zněla: ignorujte to, dokud nedojde k nějakému prokazatelnému kontaktu.
Chodily mu maily typu:
Dobrý den, vzhledem k tomu, že záměrně ignorujete naše pokusy o smírčí řešení a stále neevidujeme úhradu Vašeho dluhu u společnosti Safety 21 S.P.A., oznamujeme Vám předání případu na právní oddělení. Naši specialisté připravují podklady k soudnímu řízení. Nezávisle na výše uvedeném Vás naposledy vyzýváme k mimosoudnímu řešení celé záležitosti, a to okamžitou úhradou Vaší dlužné částky ve výši XXXXX.XX Kč nejpozději do 5 dní od obdržení této výzvy. platební údaje: číslo účtu - 2301452974/2010 var. symbol - 000000000 V případě, že do daného termínu neuhradíte svůj dluh nebo nám nezavoláte na +420554689160, budeme to považovat za vyjádření Vašeho nezájmu řešit celou situaci. Tato výzva je Vaší poslední příležitostí k dohodě! Nikola Válková Správa pohledávek LogiCall Česká republika, s.r.o. Čsl. Armády 808/43b, 794 01 Krnov BEZPLATNÁ LINKA : 800 40 40 20 Mob: +420 776 523 813 Tel: +420 554 689 195 Messenger: Logicall Krnov WhatsApp: 775 773 355 Email: nikola.valkova@logicall.cz Web:
www.logicall.czMoc jsem se těšil na to soudní řízení, ale po několika dalších "posledních výzvách a příležitostech k dohodě" přišlo toto:
Dobrý den, upozorňujeme vás na ukončení inkasního řízení. Nedoplatek za neuhrazenou pokutu, která byla vystavena italskými úřady zasíláme zpět do Itálie jako neuhrazenou. Svatava Šupáková Správa pohledávek LogiCall Česká republika.
Svatava Šupáková, skutečně nevím, jestli se nejedná o fake nebo nějaký vtip, asi jako když od Kocourka posílala e-maily Eulálie Krávavá
