Je to jako obvykle zmršené. Značka v čase 0:36 je právě to parkoviště, kam dodávky mohou. Co není úplně jasné, zda to bylo myšleno jako vyhrazené parkoviště, nebo zda tam prostě jen smí parkovat, stejně jako kdokoliv jiný.
Podle definice E 5 údaj v tunách znamená: "Největší povolená hmotnost Tabulka omezuje platnost zákazu, omezení nebo příkazu ze značky, pod níž je umístěna, na vozidlo, jehož největší povolená hmotnost přesahuje údaj uvedený na tabulce. U jízdní soupravy je rozhodný součet nejvyšších povolených hmotností všech vozidel soupravy." Jelikož IP11a neobsahuje žádný zákaz, omezení ani příkaz, je to striktně vzato chybné značení.
Nicméně ono to je dost jedno, protože reálně asi nenastane spor o tuto značku. Leda by to bylo zamýšlené jako vyhrazené parkování pro dodávky, ale pak to mají tuplem blbě, protože není-li použita IP 12, tak z toho vyhrazené parkoviště nikdy nebude. Pokud jde o samotné dodávky, těm brání v použití jiných parkovišť zóna. Ale i to je zmršené, protože zóna je pojatá jako B 29 "s výjimkou míst označených IP11a+E5". Tohle ale značková vyhláška nepřipouští, nelze, ani v rámci zónové značky, definovat nové značky, a už vůbec ne předefinovávat ty existující. Tedy nešlo by třeba "B 29 mimo míst označených bílým jednorožcem". A tím spíš nejde B 29 mimo míst označených nějakou existující značkou, která sice podle definice znamená něco jiného (a navíc to nedává smysl), ale my si ji takto v rámci zóny předefinujeme. Ještě horší je, že se zónová značka asi pokouší implicitně předefinovat i ostatní svislé parkovací značky v rámci zóny a jakoby z nich vyškrtnout ty dodávky. To samozřejmě nefunguje - je-li někde uvnitř té zóny označené parkoviště a není-li na té značce explicitně zmíněno, že se nevztahuje na vozidla nad 2t, tak tam samozřejmě dodávka může parkovat - místní úprava uvnitř zóny má přednost (to plyne jak z obecných pravidel upravujících platnost a konkurenci značek, tak ze samotné definice IZ 8a).
Tedy v praxi - bude-li dodávka stát na tom parkovišti IP11a+E5(2t), není co řešit. Je to sice zmatené značení, ale za to fakt nelze postihovat řidiče (on to ani nikdo nebude zkoušet, ale kdyby jo, argumentace je snadná, značka má přednost před zónou, a ty 2t jsou buď nesmysl ke kterému se nepřiblíží, ergo parkuji legálně, nebo znamenají "nad 2t", a opět parkuji legálně). Pokud na tom parkovišti bude stát auto pod 2t a někdo ho bude chtít bonzovat, je to taky jednoduché - E5 v daném kontextu je nesmysl, tedy se k ní nepřihlíží. A i kdyby to někdo zkoušel vyložit tak, že se má značka vztahovat jen na vozidla nad 2t, není taková konstrukce možná, protože by v důsledku znamenala pomocí DT změnu významu značky, který odpovídá jiné již definované značce (IP 12) a to je nepřípustné, na to je konstantní judikatura. A kdyby někdo chtěl řešit dodávku na jiném označeném parkovišti uvnitř zóny, tak viz výše. No a konečně jestli na to mají nějakou lokální vyhlášku, tak to je fajn, ale ta není přímo závazná, vždy musí být implementována pomocí standardního značení (pokud tedy náhodou není sama o sobě ultra vires, to by možná taky stálo za prověření). Ve finále tedy všichni můžou stát všude, jako by tam toto opatření vůbec nebylo. Asi to autoři mysleli jen jako nějaké soft law/doporučení.