Díky za odpověď, tohle je mi jasné, primárně se ale chci poradit o tom, jestli je taková "úprava" vozovky spolu s tímhle značení vůbec možná, ať mám nějakou munici pro komunikaci s úřady.
V úseku, ze kterého jsem přijížděl, je vyznačena obytná zóna, tedy 20kmh...svoji rychlost teď už asi neprokážu, ale 50 jsem tam vážně nejel. Tohle je zatím jasné.
Veškeré jiné značky před tímto záběrem pozbývají platnost, protože pár metrů před prahem je křižovatka
Regulerně 10cm před tím prahem je značka nerovnosti na vozovce, rychlost 20kmh a dodatková tabulka šipka doleva
-je možné vůbec dávat značku takhle blízko?
-značka je pravděpodobně umístěna dále jak 1m od krajnice, neměla by tedy platit, je to tak?
-dodatková tabulka šipka doleva značí místo, od kterého je tato značka platná, nebo začíná platit od úrovně té značky i v jiném směru, než ukazuje dodatková tabulka?
-musí se zpomalovací prahy značit nějakou konkrétní kombinací značek? Jak daleko od prahu musí být?
-jsou nějaké závazné normy na sklony a délku zpomalovacích prahů?
-musí být zpomalovací prahy nějak barevně odlišeny od zbytku komunikace, nebo jde jen o doporučení?
-považuje se vůbec tato kombinace třech na plocho položených obrubníků za zpomalovací práh?
-mám právo žádat zaslání projektové dokumentace k této úpravě?
Tohle prostě nemohl vymyslet svéprávný člověk...doteď jsem měl za to, že podobné úpravy mají snížit rychlost a ne každých 5 minut budit všechny okolo ranou podvozku o asfalt.