30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.

Příspěvky - Kokrhel123

Stran: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 15
136
Osobně bych udělal následující:
6.1. bych před koncem pracovní doby přišel na úřad.
Provedl bych následující úkony:
 - nahlížení do spisu.
 - vyžádání kompletní kopie spisu.
 - vložil do spisu námitku podjatosti všech OÚO včetně všech jejich nadřízených.
 - vložil do spisu oznámení, že se k podkladům vyjádřím písemně ve lhůtě 30 dní.
(oba poslední kroky bych učinil prostřednictvím předpřipravených dokumentů, prostě bych ouřadovi vrazil do ruky papír a nebavil se s ním)
Pečlivě bych zkontroloval, zda v závěrečném protokolu je vše řádně zaznamenáno.

K ničemu bych se nad rámec výše uvedeného nevyjadřoval.

Netvrdím, že jde o jediné možné řešení, ani že je 100% bezchybné, ale takhle postupuji. Přinejmenším tím parazita pěkně otrávím.
Samozřejmě, další taktikou je získávat čas využíváním všech možných lhůt.

137
Děkuji panu hh za objasnění. Teď nastává doba, kdy bude možné otestovat scénáře, jež dosud neměly smysl.

alo.is:
Spíš bych zkoušel i teď toho řidiče natahovat co nejdéle. A odvolávat se proti zastavení řízení proti němu k SO2. Jen ať uběhne co nejvíc času a přiblíží se ta 3 letá doba. A taky ať je proces co nejvíce komplikovaný, aby se zvýšila šance na nějakou rozhodující chybu ze strany SO.

138
Pokud 1 rok od spáchání přestupku případ nepřeklopili na provozovatele, nemohli už na něj. Ale předtím museli 60 dní "pátrat" až pak se teprve kočkovat s řidičem, takže mu stačilo 10 měsíců, aby si vzpomněl, že to nebyl on. To při správně zvolené taktice nestihli. U provozovatele mají situaci jednodušší. Jakmile to na něj hodí, nastává prekluze 3 roky od údajného spáchání přestupku. Jasně, mínus doba, kterou stráví s řidičem, ale provozovatel se nemá moc jak bránit. Takže rychlý konec.
Pokud se v něčem mýlím, nechť mne zkušenější opraví.

139
Zajímavé články z internetu / Re:Zemřel Huml
« kdy: 30 Prosince 2021, 11:04:57 »
Chvályhodná aktivita pana Číkuse. Na příští období Deadmut jako vyšitý.

140
Potřebuji poradit - rychlost / Re:Konec ?
« kdy: 29 Prosince 2021, 12:24:28 »
Osobně bych doporučil Kuřim. Je to nový radar, úřednictvo je nezkušené a seká chyby. Současně jsou agilní, takže je šance na kopec srandy. Když si tam (ale nejenom tam) do konce roku zapirátíte, určitě vám tady bude rádo poraděno.

141
to Číkus:

Je pravda, že reálný Helmut, ochotný komunikovat a spolupracovat, by byl ideální. Prostě se bude opakovaně přiznávat, ale do ČR nebude mít žádné cesty v plánu, tudíž bude pro úřady nedosažitelný. Teorie pěkná, ale i přes moje poměrně úzké vztahy s Ukrajinou se mi nikoho takového nepodařilo sehnat. Pokusů bylo dost, ale předposranost je mrcha i u Vasilmuta.

Druhý systém je poněkud logisticky komplikovanější. Nepochybuji, že pan Číkus to zvládne, ale kolik takových je?

Nicméně, kreativní taktiky, průzkum bojem a nenechat se odradit. Nic jiného nám teď nezbývá.
Například, jako ortopedický ID s trvalou diagnózou na sebe beru všechny parkovací přestupky s tím, že to byla momentální zdravotní indispozice, tedy zastavení vozidla nezávislé na vůli řidiče. Ale nikdy jsem to přiznání nemusel použít, protože to do roka nestihli a poslední případy, kde jsem byl nahlášen, mě už ani neobeslali. Tak třeba teď dojde na kriplovskou nemohoucnost a bude užitečná.

142
to hh:

Dobře, děkuji za výklad.

K tomu "děláte, jako by se něco podobného stalo poprvé" dodám, že je to přesně naopak. Alespoň mám-li mluvit za sebe. Právě pro ten rozsáhlý výčet dalších postupně uzákoňovaných omezení občana, považuji toto konkrétní za docela tlusté ukrojené kolečko salámu. Už z něj moc nezbývá.. Neztotožňuji se s vaším "utažení šroubu, ale vcelku bezvýznamné" a "neviděl bych to zas tak černě". Vnímám to velmi černě a významně, v podstatě se teď zboural základ obranné taktiky. Rok lhůty se dal za vydatné pomoci ouřední liknavosti zvládnout obstrukcemi s odřenýma ušima. Tři roky jsou pro i pro líného parazita luxus, ve kterém to v pohodě dotáhne do konce, ať děláme, co děláme. Samozřejmě to neznamená, že bych se přestal ve správních řízeních angažovat, spíš o to více budu aktivní. Ale vědomí předem prohraného boje na náladě nepřidá. Doteď, když člověk věděl co, kdy a jak udělat, se to skoro prohrát nedalo.

143
Předpokládám, že novela se nevztahuje na případy z data před její platností, i když vlastní správní řízení je zahájeno až během její účinnosti. Leží mi na různých úřadech několik měsíců iks údajných přestupků, kde jsem byl nahlášen provozovatelem jako řidič, ale zatím se nikdo z parazitů neozval.

144
Děkuji za odpovědi, pane hh.
Neměla to být výtka, uvědomuji si, i kdybychom se zde diskuzi kdovíjak věnovali, na existenci novely zákona bychom nezměnili zhola nic. Spíše jsem na platnost této nové bariéry chtěl samostatně upozornit a hledat způsoby, jak dál. Právo přeje bdělým. Přece se nepřestaneme bránit.

145
Ano, právě že ani z té diskuze pro mne nevyplynulo, že by v novele byla skrytá nějaká jiná zásadní zrada, než odstup od cyklistů. Ale nezapočtení doby řízení s řidičem do promlčecí lhůty provozovatele mění dost výrazně podmínky k boji v náš neprospěch. V podstatě se od teď přestupku provozovatele nedá kvůli tomu účinně bránit. To by musel úřad udělat nějakou fatální chybu. Prostor pro taktiku ze strany obviněného je silně omezen. Je rozdíl kočkovat se jako řidič jeden rok, nebo jako provozovatel tři roky.

146
Dnes jsem si přečetl tohle:
https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/co-ridice-ceka-a-nemine-prehled-chystanych-zmen-pro-rok-2022/r~ee1598c2632711eca7d80cc47ab5f122/v~sl:ecf4e28d653473dec5a1c70c6f433a7a/

Mimo jiné píšou:
"Další změna se dotkne šoférů, kteří se snaží nejrůznějšími právnickými kličkami vyhnout postihu za dopravní přestupek. Do promlčecí doby přestupku provozovatele vozidla se nebude započítávat doba, po niž se vedlo řízení o přestupku řidiče a naopak. "Cílem tohoto opatření je zamezit obstrukčním praktikám, které využívají "přehazování" mezi řízením o přestupku řidiče a řízením o přestupku provozovatele vozidla ve snaze vyhnout se postihu v důsledku uplynutí promlčecí doby," píše se ve zprávě ministerstva dopravy."

To je poměrně zásadní změna procesu správního řízení. Tedy taktika "kočkování" už nebude fungovat? Čtu tohle fórum denně, ale nezaznamenal jsem, že by se zde tato věc probírala.

147
Nedopravní tématika / Re:Povinné očkování
« kdy: 27 Prosince 2021, 09:47:13 »
Doplním pana ateliersk, že ani dlouhé texty nejdou úředníkům pod nos. Jednodušeji se vypořádají s jedno, dvou stránkovým dokumentem, sáhnou po něm při vyřizování agendy přednostně. Pokud má např. odvolání dvacet stran, navíc čtenářsky obtížného textu na pochopení, nechají to hnít. Lenost úředníka a jím upřednostňovaný princip "rychlý prachy" jsou vlastnosti, které je třeba využívat.
Samozřejmě, 100% účinnost není u ničeho, ale lze používat nástroje, které parazity spolehlivě otráví.

148
Nedopravní tématika / Re:Povinné očkování
« kdy: 23 Prosince 2021, 13:33:25 »
Někdy spíš jen "vypořádají". Tedy bez jakéhokoli odůvodnění, natož přezkoumatelného, napíšou libovolný blábol.

149
Nedopravní tématika / Re:Povinné očkování
« kdy: 22 Prosince 2021, 12:11:06 »
Videa pana Hlásenského občas sleduji, je to poučné. Jeho osobitý styl docela funguje, hlavní je, že není před úředníky připosraný, jak jsou zvyklí vidět u většiny obyvatelstva. Tím je dostává do diskomfortní situace, kdy se ukazuje, jak paraziti porušují nejenom zákony, ale i základní práva a svobody občana. Že bych třeba spoustu věcí řekl a argumentačně konstruoval jinak, je jen takový můj "po-boji-generálský" dojem a vím moc dobře, jak je to na místě těžké. Na jedné straně úředník, za naše peníze, ve své pracovní době, bez odpovědnosti a reálného postihu za jím konané porušení zákona, na straně druhé občan, ke své tíži a bez nároku na kompenzaci, ve svém volném čase a s rizikem sankce za cokoli, co si na něj úředník vymyslí. Tento nerovný boj je třeba hlavně realizovat, byť stylem, který nám třeba může přijít lidový a nedostatečně účinný. Víc takových Hlásenských.
Účinného a kvalifikovaného parazita si na FB nepustím, neboť tuto soc. síť nepoužívám. Nicméně, jedná se zřejmě o jednoho z tisíce. Moje zkušenost s nimi je 100% taková, že jde o tupá a zákona nedbající hovada, co jednají z pozice síly a vrchnostenské povýšenosti.

150
Jiné / Re:Zákaz vjezdu mimo dopravní obsluhy
« kdy: 17 Prosince 2021, 12:15:02 »
Zkuste to sem dát. Rád bych si to přečetl. Jsem zvědav na jejich konstrukty. Něco mi u nich už pár měsíců leží.

Stran: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 15