Schrödingerova značka není jediné řešení DZ v provedení B 3b podle 30/2001.
Do 31.12.2020 může jít o standardní Newtonovskou DZ B 3b. Únik by mohl být cestou důkazu, že byla nainstalována po 1.1. 2016.
In dubio pro reo IMHO aplikovat nelze, protože jakýsi rozsudek NSS říká, že účastníkovi provozu na PK nepřísluší rozhodovat o platnosti DZ, pokud je viditelné a srozumitelné.
Po 31.12.2020 půjde o
Diracovu mínus jednu značku.
Schrödingerova značka je to z pohledu data, ve kterém DZ posuzujeme, buď jde o Newtonovskou, nebo Diracovu DZ, což dává nový pohled Schrödingerovo populární vysvětlení kvanových dějů. Není jisté, co vlastně změříme - záleží na čase, ve kterém měříme.
Když už jsme zabloudili do oblasti kvanových dějů v oblasti dopravy, i provoz (na silnici) má stejný charakter, jako světlo, tedy vlnově-korpuskulární. Na zatížené komunikaci má z pohledu minut a delších časových úseků charakter spojitý a lze aplikovat příslušný matematický aparát, z pohledu jednotek sekund má charakter jednoznačně částicový a aplikuje se aparát diskrétní matematiky (třeba Poissonovo rozložení pravděpodobnosti výskytu).