Jo, svoboda všem očerňovat baráky a zamořovat plíce prachem a sloučeninama síry či dusíku! Tak určitě šéfe.
Pro vaše teoretický úspory pár halířů na kilometr, vykoupený větší cenou auta a většíma nákladama na servis, tak určitě. Přičemž jak bylo řečeno, možnosti jak jezdit opravdu levně existují - plyn, dneska taky hromada turbobenzínů, který v režimu dědek čepičář taky berou pár litrů. Ve Státech i Asii jezdí dýzlů minimum, protože mají nějakou morálku, jenom žgrdovská Evropa je úplnej unikát, kde těch smradlavejch popelnic jezdí absolutně abnormální množství. Smysl to má do náklaďáku, traktoru, dodávky a případně dálničních aut, kde se najezdí mnoho desítek tisíc kilometrů ve stále stejné zátěži (poblíž ideální účinnosti motoru). U nás si to každej vohnout pořídí na ježdění po městě a okolí…
Rostlinnej olej aspoň neprodukuje sloučeniny síry a další takovej odpad. Je ale tak drahej, že to je o ničem (pokud někdo nemá source z nějaké hospody a k tomu hodně dobrou filtraci). Ovšem plyn ještě navíc s odpočtem DPH režimu nedává skoro nic, zatímco navrtávače transformátorů (případně jiný zlodějny) platíme všichni. LTO už dávno nejsou co to bejvalo a kerosin taky není tak lehký sehnat (ve srovnání s přijetím k nádrži s LPG).