30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.

Příspěvky - reseth

Stran: 1 [2] 3 4
16
Potřebuji poradit - ostatní / Re:Jízda v pruzích ve městě
« kdy: 28 Října 2020, 00:58:23 »
Prostě pokud jedete vlevo, máte uhejbat. To jste napsal hned v úvodu sám, že to tam drncá není omluva a už vůbec ne starost toho kdo vás dojíždí v levém. Vaše starost zase není hodnotit, jestli jede rychle nebo nebo ne ho nějak školit stylem "když chce jet rychle ať si po tom drncavým jede sám".
Pokud jedete stejně rychle a jde to, tak zrychlete (nebo zpomalte) a zařaďte se jako člověk za sebe. Ostatně už na začátku ZZPK se jasně píše "Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, a pokud tomu nebrání zvláštní okolnosti, při pravém okraji vozovky, pokud není stanoveno jinak."

Celou tu pasáž o jízdě ve městě by to za mne zasloužilo přepsat. Protože ta současná formulace přesně vede na situace, kdy jedou vedle sebe dva stejně rychle, protože můžou a překážej...a přijde mi, že si často lidi zvyknou a jezděj tak pak i tam kde nemaj. Prostě kdyby se každej držel toho, že se jezdí vpravo(krom předjíždění, odbočování, souběžný jízdy etc.), tak by se jezdilo mnohem líp. Jak ve městě, tak na dálnicích.

Neobhajuju ježdění 120 po městě, sám tak rychle nejezdim. Každej má ale tu "svojí hranici" nějak nastavenou a co přijde mě dostatečně rychle(nebo podle předpisů) nemusí bejt pro někoho jinýho stejná rychlost. Nechci aby všichni jezdili kilo na padesátce, ale od toho trestání a hodnocení (a měření) tady nejsem já (a ani vy), ale úřady. Navíc situace který tímhle jevem vznikaj jsou mnohdy nebezpečnější, než samotná rychlost a jako bonus k tomu můžou zvyšovat agresi v lidech, která zas vede na další, zbytečný, nebezpečný situace.

17
Nedopravní tématika / Re:Rousky na hubu vsude
« kdy: 27 Října 2020, 21:11:18 »
Já to asi budu testovat. Od pátku jezdim pravidelně na rekonstruovaný byt vylejvat vodu z vysoušeče mezi 1. a 2. hodinou ranní cca 6km a skoro přes samotný centrum města. A už tak jsem nikoho nepotkal. Tak jsem zvědavej, jestli budou fízlové fízlovat víc. Paradoxem je, že pokud by mě stavěli tak tu situaci dělaj řádově nebezpečnější než když sednu do auta, dojedu tam, vyleju a zas jedu sám autem a cestou nepotkám živou duši. Sice jsem OSVČ, ale přijde mi schůdnější výjimka "...s výjimkou..neodkladných cest, jejichž uskutečnění je nezbytně nutné i v nočních hodinách z důvodu ochrany života, zdraví, majetku nebo jiných zákonem chráněných zájmů,". Ostatně na to naroubujete i "volala mi babička, že se někdo toulá okolo baráku" nebo "spustil se mi alarm na nemovitosti a jedu to prověřit".

18
Nedopravní tématika / Re:Rousky na hubu vsude
« kdy: 19 Října 2020, 21:30:52 »
Medojed:
Tvůj příspěvěk mě zaujal a přišlo mi to jako dobrý nápad. Vidět, jestli je v okolí někdo kdo to má, jak to ovlivňují zdi atd... a evidentně tady nejsme první tady někdo popsal jak to funguje http://www.davidgyoungtech.com/2020/04/24/hacking-with-contact-tracing-beacons a dokonce tam je obrázek z aplikace BeaconScope, kde to bude vidět. Podle všeho je to aplikace přímo autora toho postu. Jdu se na to hned podívat, jestli něco uvidim :-)

19
Nedopravní tématika / Re:Omezení vstupu (úřad, obchod)
« kdy: 08 Srpna 2020, 22:58:13 »
Jaj, "§" se mi tam vloudil a to jsem to dvakrát četl. To odkazované nařízení bylo to, co odstartovalo moji zvědavost. Není tam uvedené v souladu nebo na základě čeho to je vystavené a ani kdo to vyhlásil a navíc ta forma - je to vlastně jen taková "novinka na webu". Na úředních deskách CSSZ ani MPSV se mi to dohledat nepovedlo.

Za žádost díky. Já to neposílal hned, protože ač mě tohle konkrétně taky zajímá, tak jsem to vzal jako příležitost se přiučit jak to funguje obecně.

20
Nedopravní tématika / Omezení vstupu (úřad, obchod)
« kdy: 08 Srpna 2020, 12:45:36 »
Zdravím, trochu tápu v tom, jak to s omezením vstupu do budov úřadů, obchodů a provozoven. Co si vlastně subjekt může diktovat a jaký pro to je legislativní rámec?
U soukromých provozoven je asi na jednu stanu jasné, že si provozovatel do jisté míry může vybrat koho a jak tam pustí (i když to taky neplatí 100%, například:https://www.idnes.cz/ekonomika/domaci/pokuta-zakaz-vstupu-detem-restaurace-stodola.A190829_150059_ekonomika_fih)
Jak to je ale s úřady a ostatní službou veřejnosti? Můžou oni si diktovat jak to u nich bude chodit? Není to nějaká "rozšířená forma" veřejného prostoru? Narazil jsem totiž na to, že ČSSZ si plošně stanovila, že vstup jen s "ochranou" dýchacích cest. Je to zcela nad rámec obecných povinností, což přímo uvádějí a jde mi o to, jestli to smí a pokud ano, tak kde je pak vlastně ta hranice co ještě můžou a co už je neadekvátní (třeba vstup jen ve skafandru, zákaz vstupu v zelených svetrech, zákaz nahrávání prostoru atd...).

Žádost podle §106 by tohle asi řešila, ale chtěl jsem se ujistit, že to není úplně zbytečné a při tom si vlastně ujasnit, jak to funguje. Napadlo mě, že je slušná šance, že někdo zdejší už to prostudoval, případně mě alespoň bude umět nasměrovat.

21
Nedopravní tématika / Re:Určení opatrovníka SVJ
« kdy: 08 Srpna 2020, 10:56:34 »
Jak velké to je SVJ? V jakém stavu ho teď máte? Mám zkušenost s menším SVJ(~12 jednotek) kde to fungovalo(vedlo se účto, fond oprav, sekala se tráva, proběhly drobné investice), ale na legislativu nikdo pěkně dlouho nesáhl, orgány nebyly voleny, resp zápisy nikdo nepodal na rejstřík. Výsledkem bylo, že ve výboru formálně zůstal jeden člověk ze 3, protože jeden se odstěhoval a jeden zemřel. Můj dojem byl, že jak tu agendu přebrala justice, tak jsou na ten bordel co v tom je relativně zvyklí a snaží se tomu dát řád s vědomím, že to je agenda co si ve spoustě případů dělají lidi sami a nerozumí tomu. Co popíšu asi platí jen pro menší SVJ, kde nehrozí nějaké politické hry na pozadí a je v zájmu všech to nějak narovnat (ale zároveň se do toho nikomu moc nechce, takže to zbylo na vás). Svolala se schůze, navolil se výbor, ten zvolil předsedu (zálezí jak to máte ve stanovách). Následně se posbíraly papíry jako výpisy a souhlasy a za 2k se to spolu se zápisem poslalo na soud. Ze soudu následně odepsali, že data ukončení a zahájení tam nesedí a v podstatě to byl návod jak to opravit, aby to podání přijali. To se opravilo, poslalo a za pár dní se to objevilo v rejstříku. Z prvu jsem si řikal, jak je možný že tohle prošlo... Mrkněte do stanov, jak to je se svoláním schůze a stanovením výboru. Pokud je schůze nejvyšším orgánem, tak by z té slepé uličky mohlo jít poměrně v pohodě vycouvat. Pokud se jedná o nějaké velké SVJ, nebo spolu lidi nevychází, tak můj příspěvek raději ignorujte.

22
Tak možnosti jsou teď asi dvě. Buď Og kecal (což by nebyla žádná novinka) nebo si to špatně pamatuju (což by taky nebylo poprvé). Tak či onak, díky za upřesnění. Na SŘ to tedy podle všeho nedopadá.

23
Dostalo se ke mě video, kde o tom mluvil Kocourkův parťák Oganesjan. Co je na tom pravdy nevim, ale tvrdil tam, že to od od začátku plánovali. Tim, že to soud protlačil jako další urážlivé podání (protože je v tom chtěl vykoupat) vlastně uznal ,že poznámka k platbě je podáním a existuje na to tedy rozsudek. Toho počítám plánujou využít u nějakýho dalšího vysírání. Napadá mě třeba k platbě za příkaz napsat do zprávy podání odporu a pokud úřad platbu nevrátí, tak si po prekluzi zažádat o vrácení.

24
Ten článek je z roku 2018...

25
...SO má povinnost doručovat do DS, takže pokud ji máte, měl SO doručovat tam. V takovém případě SO žádnou výzvu řidiči nedoručil....
Pokud to bylo do vlastních a  odpurce převzal jak píše, tak doručeno mají. I přes to, že má DS.

26
Pravděpodobně mě do měsíce čeká stejný liebesbrief. Co přesně si představit pod pojmem kočkovat? Respektive v jaké fázi si vzpomenout? Krom omluvy z jednání a aktivního přístupu k délce řízení mě nenapadá jak tam generovat zpoždění.

(Je mi jasné, že to bude případ od případu, že bude záležet i na horlivosti a cíli úřadu, jestli přeferují kasírovat řidiče nebo provozovatele. Ale ten termín už jsem tu viděl několikrát a zatím jsem se nedovtípil co si pod tím přesněji vyložit)

27
Zajímavé články z internetu / Re:Anti-Laser za pár babek
« kdy: 30 Prosince 2019, 23:27:38 »
Autor o tomhle projektu mluvil na letošním DefConu. Popisuje jak fungují meřiče a jak funguje a co dělá ten projekt na Githubu. Talk najdete pod jménem "HAKC THE POLICE" i na YT. Osobně mi to přišlo jako zajímavá přednáška.

Pro hypotetické použití v ČR je potřeba zjistit frekvence které používají zdejší měřáky. Osobně bych se ale nedivil kdyby to fungovalo tak jak to je napsaný teď. Totiž ty měřiče fungují stejně jak tady, tak v US a parametry do jisté míry určuje rychlost, kterou to chce meřit(resp. čas jak několikrát zdůrazňuje v tom talku). Tak jako tak, kdyby to někdo chtěl zkoušet, tak se to bude dost blbě debugovat a testovat. Lasery se stacionárně nepoužívají nebo se pletu?

28
Sorry, že tu resuscituju půl roku starý topic, ale netuší někdo kam se to pohnulo? Nezaregistroval jsem v okolí, že by začaly chodit odpustky. Proč ale píšu, minulý týden jsem si dvakrát všimnul, že na té bráně nahoře to bliká(jakoby blesk) při průjezdu plus mínus nad 70, pod 70 nic. Že by zatím jen statistika?

29
Depozit (formálně dočasné vyřazení vozidla z evidence) jde jen na rok a pak to jde ještě půl roku prodloužit (je s tím ale mám pocit nějaký oser). Potom je ale stejně potřeba doklad o ekolikvidaci k trvalému vyřazení, takže tudy cesta nevede.
Tohle plyne z čeho?
Zákon 56/2001, § 12 odst. 4 - po uplynutí 12 měsíců je nutné oznámení místa uložení vozidla. Je to "pochopitelně" pod pokutou 50 tis. Kč, ale z kontextu dovozuji, že platí "jednou a dost" - tedy oznámím pouze jednou a pak už nikdy.

Máš pravdu. Co jsem psal bylo do 2015 a jak jsem to psal, tak už jsem to neověřoval. Omlouvám se tedy za nepřesnost, dohledal jsem a skutečně to teď vypadá, že po roce stačí oznámit, že vozidlo existuje a kde.

30
Depozit (formálně dočasné vyřazení vozidla z evidence) jde jen na rok a pak to jde ještě půl roku prodloužit (je s tím ale mám pocit nějaký oser). Potom je ale stejně potřeba doklad o ekolikvidaci k trvalému vyřazení, takže tudy cesta nevede. Jedna možnost je, že někdo vystaví potvrzení o likvidaci a vrak ti nechá. Těžko ale říct, jak moc to je reálné. "Běžně" se podobná situace řeší zmíněným vývozem, je ale nutná evidenčka. Pokud si dobře vzpomínám, tak jako bonus dostaneš převozní značky na 3 měsíce a od kupujícího by měly stačit jen jeho údaje.

Upraveno. Díky gumidos za upřesnění

Stran: 1 [2] 3 4