30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.

Témata - reseth

Stran: [1]
1
Nedopravní tématika / Omezení vstupu (úřad, obchod)
« kdy: 08 Srpna 2020, 12:45:36 »
Zdravím, trochu tápu v tom, jak to s omezením vstupu do budov úřadů, obchodů a provozoven. Co si vlastně subjekt může diktovat a jaký pro to je legislativní rámec?
U soukromých provozoven je asi na jednu stanu jasné, že si provozovatel do jisté míry může vybrat koho a jak tam pustí (i když to taky neplatí 100%, například:https://www.idnes.cz/ekonomika/domaci/pokuta-zakaz-vstupu-detem-restaurace-stodola.A190829_150059_ekonomika_fih)
Jak to je ale s úřady a ostatní službou veřejnosti? Můžou oni si diktovat jak to u nich bude chodit? Není to nějaká "rozšířená forma" veřejného prostoru? Narazil jsem totiž na to, že ČSSZ si plošně stanovila, že vstup jen s "ochranou" dýchacích cest. Je to zcela nad rámec obecných povinností, což přímo uvádějí a jde mi o to, jestli to smí a pokud ano, tak kde je pak vlastně ta hranice co ještě můžou a co už je neadekvátní (třeba vstup jen ve skafandru, zákaz vstupu v zelených svetrech, zákaz nahrávání prostoru atd...).

Žádost podle §106 by tohle asi řešila, ale chtěl jsem se ujistit, že to není úplně zbytečné a při tom si vlastně ujasnit, jak to funguje. Napadlo mě, že je slušná šance, že někdo zdejší už to prostudoval, případně mě alespoň bude umět nasměrovat.

2
Potřebuji poradit - ostatní / Nehoda s neoznačenou překážkou
« kdy: 05 Července 2018, 11:20:43 »
Zdravím,
příbuzná měla nehodu, kdy na silnici pro motorová vozidla sestřelila stojící auto. Co jsem pochopil tak to pánovi přestalo jet, zastavil na krajnici(krajnice je úzká, takže zasahoval do pruhu). Bylo to v táhlé pravotočivé, takže ho přehlídla a zezadu sundala(obě auta totálka, bez zranění). Co je podle mě důležité je, že auto nebylo vůbec označené, žádný trojuhelník, bez varovek, svědci ví, že tam týpek pobíhal bez vesty a pak si šel sednout do auta. Je mi jasný, že rozhodovat to nebudeme my tady na fóru, ale kdo to pravděpodobně odskáče? Četníci jí na výslechu řekli, že ona. Stojící auto prý nikdy nemůže zavinit nehodu. To mi osobně přijde trochu jako bullshit, ale nejsem v tomhle kovanej jako zdejší a proto píšu. Naštěstí si ona nic nepamatuje, takže jim nic neřekla.
Díky

3
Zdravím, na tomhle poli si nejsem úplně jistý v kramflecích, tak bych rád nasbíral rady než se pustím do řešení problému.
Věc se má tak, že babička měla auto(stará Felície), na sklonku života s ním jezdil kdo potřeboval(většinou já) a tak jsem zatáhl povinné na půl roku(do prosince). Babička zemřela koncem srpna a auto zanedlouho na to. V září skončila technická auto se odstavilo a stálo. Dědické řízení se táhlo a s tím autem(pokud se nepletu) formálně nemohl nikdo nakládat, ani tedy odnést do depozitu RZ nebo to dát sešrotovat. To se dalo až na konci ledna, což jsme udělali a podklady poslali na do ČP, ti to ukončili k 10.2. ale chtějí ještě 410Kč, protože zaplaceno bylo do prosince a tím pádem jim tam dva měsíce schází. Měl jsem v plánu jim ty prachy nechat a neřešit to, ale když si nenažraně řekli o další 4 stovky které jim dát nechci(pojištění je stále na babičku, nevím jak jí chtějí poslat složenku...), tak bych je zkusil stáhnout i o ty peníze za dobu co auto stálo. Máme ho nafocené zapadané sněhem a přes čestné prohlášení to můžou "dosvědčit" i sousedi. Na pobočce jsem opět narazil na paní která byla příjemná jak kaktus v trenkách a když mi řekla:"To musíte doplatit, jakmile má auto značky musí se za něj platit", tak jsem řekl že s to s ní řešit nebudu a odešel jsem. Podle mě se totiž pletla, znám případ kdy mají lidé kabrio pojištěné jen na půlrok(v zimě nejezdí) nebo kdy jim stál auťák půl roku na zahradě bez ručení a když přišel dopis od ČKP tak se jen prohlásilo že to nejezdí a byl od nich pokoj.

Jak jsem ale psal, tohle jsou věci které nemám najeté a nejsem si jistý jestli se třeba letos něco neměnilo nebo jestli to dřív nevyšlo jen kvůli náhodě. Budu rád za každou radu nebo navedení správným směrem. Je mi jasný, že obracet se na nadřízené nebo písemně na pojišťovnu bez připravených podkladů je sebevražda, protože snad nikdo krom měšťáků a pojišťoven neumí tak efektně ohýbat paragrafy a vymýšlet si vlastní interpretace. Dokumenty mám samozřejmě všechny nafocené, ale pokud to není nutné tak je nechci zbytečně vystavovat.

Díky

Časově:
21.6.2014 - zaplaceno na 6 měsíců povinné z mého účtu
20.8.2014 - majitelka vozu(pojistník) zemřela
19.9.2014 - končí technická, prodlužovat se nebude, je to rezavý a špatný.
XX.1.2015 -řízení je u konce, značky jdou do depozitu
05.2.2015 - ekologická likvidace vozu
10.2.2015 - bratranec zasílá dokumenty na ČP(zajišťoval likvidaci) a ukončuje tak smlouvu k tomuto datu.
12.2.2015 - na telefon babičky přichází sms o nedoplatku na pojištění
16.2.2015 - na pojišťovně srážka s blbkou, píšu tenhle post

4
Vzkazy uživatelů administrátorům / Etický kodex
« kdy: 08 Prosince 2014, 00:14:46 »
Ahoj,
jak je vidět v infoboxu vlevo, nejsem aktivní přispěvatel, ale fórum sleduju víceméně od založení, problematika mě zajímá, baví ale naštěstí nebyla třeba uvést ji do praxe. Nevím jestli správně chápu místní filozofii, ale přijde mi, že se tu pomáhá při řešení problémů, které by nevznikly nebýt potřeba je utvářet a plnit tak kasy a ospravedlnit nákup radarů a plat skoropolicajtů a policajtů. Pokud tomu tak není, tak mě rovnou smažte... každopádně, už jsem tu párkrát viděl někoho kdo chtěl řešit problém, který mě osobně do uvedené kategorie nespadal a spíš to bylo tak, že něco provedl a oni mu na to přišli a nešlo zrovna o stání trávě, ale věc kdy řidič skutečně má sklopit uši a řešit to jinak než se řeší lístečky od skoropolicajtů. Je mi jasný, že každý má hranici malichernost vs. reálný problém někde jinde a je to každého věc a taky bych to nerad chtěl spojovat s represí, ale napadlo mě, že by se mohl vytvořit jakýsi Etický kodex. Nezávazná doporučení k předkládaným tématům(především pro nově registrované) a stejně by na každém bylo jestli to či ono téma vytvoří a někdo do něj odpoví nebo už je to podle něj nevhodné. Je asi otázkou času, než si v tv někdo "objedná" spot o tom, jak si na internetu radí filutové a vykrucujou se ze všeho a není jim cizí ani radit člověku co přejel dítě a proto je potřeba utahovat šrouby... Hlavní pohnutkou každého by ale mělo být, jestli chce skutečně silnici sdílet s ovcemi(tj. ti co dodržují vždy a všude a když ne tak platí) a řidiči co třeba jedou rychle, sem tam někde zaparkujou na zákazu(a neplatí) a nebo ji sdílet i s těmi co maj svoje první turbo a cihlu na plynu.

Já osobně třeba nerad potkávám poslední skupinu a nerad i potkávám pantáty co "ten kousek domů dojedu i po osmi pívech", a nepotěšila by mě ani situace kdy mi někdo naboří povoz a druhý den si přečtu jak mu tady někdo radí, že se rozhodně přiznat nemá, protože se vlastně nic nestalo. Nevím co si od tohohle slibuju, protože reálný stav na silnici to asi stejně nezmění jen bych rád vyvolal diskuzi a slyšel názor ostatních, ideálně ostřílených matadorů co poskytují rady nejcennější. 

Stran: [1]