30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.

Příspěvky - spec

Stran: 1 2 3 [4] 5 6 ... 14
46
Na videu dole je vidět kamera rameru 10 . Nejspíš bylo měřeno ramerem a video je z jiného zařízení.

47
Nedopravní tématika / Re:Střelná zbraň nezbraň
« kdy: 23 Ledna 2019, 12:48:10 »
O tom, jestli je to hlaveň nebo držadlo, rozhoduje s konečnou platností ČUZZS.

48
Omlouvám se za ironii, zapomněl sem na ty matky s kočárky.

49
Lerion: Přesně tak, nezastavení na pokyn, to je 2500,- , ty prachy je třeba z něho dostat i za cenu smrti.

50
V diskusi k článku na lžidnesu se ovce pěkně vztekají. Palebná příprava se tu asi minula účinkem.

51
Jízda na červenou, pásy, světla / Re:přejezd
« kdy: 27 Prosince 2018, 23:36:58 »
Naivně sem doufal, že se úřad do rozporování nějakých výpočtů nebude chtít pouštět a tak to nechá vyhnít.

52
Jízda na červenou, pásy, světla / Re:přejezd
« kdy: 27 Prosince 2018, 18:59:14 »
Jedná se o rovnoměrně zpomalený pohyb a přeměna pohybové energie na teplo je nelineární, kvadratická.

53
Jízda na červenou, pásy, světla / Re:přejezd
« kdy: 27 Prosince 2018, 18:40:57 »
Ftip je v tom, že brzdná síla je přímo úměrná přítlačné síle krát součinitel tření, nic víc. Součinitel tření vyjadřuje poměr třecí a přítlačné síly, je to tangens úhlu vektoru síly, vycházejícího z těžiště automobilu. Vskutku je to jednoduchý výpočet 2. ročník sš. Energie s tím nemá co do činění, všechna zůstane na vozovce.

54
Neomezuje, jelikož pokud jedu v prostředním pruhu a někdo mě dojede, jede tedy také v prostředním pruhu a tedy také "porušuje". Pokud mě totiž v prostředním nebo pravém pruhu dojede, musí dát blinkr a přejet doleva. Toto je totiž naprosto odlišná situace od dvouproudu, kde v pravém pruhu je šňůra kamionů a v levém dědek s kloboukem jede 100 km/h. Hádám, že právě kvůli tomu dědkovi bylo to nařízení jezdit vpravo uzákoněno. Na tří a víceproudé silnici je to naprosto zbytečné.

55
Jízda na červenou, pásy, světla / Re:přejezd
« kdy: 27 Prosince 2018, 14:35:58 »
Na reakční dobu sem úplně zapomněl, ta nám prodlužuje brzdnou dráhu o 8,33 m. V tom případě lze použít i původní součinitel 0,3, protože na dobrždění bude potřeba zastavit na 11,7 m (dle výpovědi fízla 20 - 50 metrů). Vtipné je, že to obviněná asi opravdu ubrzdit nemohla :D.

56
Že je to jízda bezdůvodná, prosím. Hlavní problém vidím v tom, že v těch případech na videu řidiči v prostředním pruhu nikoho neomezovali ani neohrožovali, tak co Vám vadí? Je potěšující, že v diskusi pod článkem se i některé ovce začínají ozývat.

57
Jízda na červenou, pásy, světla / Re:přejezd
« kdy: 27 Prosince 2018, 12:33:24 »
V nejjednodušším případě brzdná síla nezávisí na ploše doteku. Veškeré další úvahy o deformaci pneumatiky a jejích dynamických vlastnostech vedou pouze ke složitějšímu výpočtu a vzhledem k více vstupním proměnným také většímu rozptylu možných výsledků, což hraje do karet obviněné. Soudního znalce úřad téměř jistě zvát nebude, neboť ten stojí peníze a o ty jde až na prvním místě :D.

58
Jízda na červenou, pásy, světla / Re:přejezd
« kdy: 27 Prosince 2018, 11:31:13 »
Sakra, poslední výpočet blbě, díky za opravu. Snad by se dala brzdná dráha zvětšit tvrzeními, o kterých není ve výpovědích vůbec zmínka. Pneumatiky staré, ztvrdlé, sjeté až na hranu zákona, vozovka špinavá mokrá, teplota nízká. Spočítal sem, doufám, že už správně, že při součiniteli 0,1 by brzdná dráha činila 35,3 metrů. Součinitel 0,1, zpomalení 0,981 m/s2, čas 8,5s, dráha 35,3 m.

59
Jízda na červenou, pásy, světla / Re:přejezd
« kdy: 23 Prosince 2018, 21:56:53 »
To s tím projetím mě taky zajímá. Fízlové ji viděli, jak projela a zapnuli majáky a přes blikající přejezd se za ní vydali? Vzhledem k tomu, že majáky vlak nezastaví, nedopustili se právě oni třeba obecného ohrožení? To je teď v módě, dělat z přestupků trestné činy. Minimálně by to mohlo pozdržet odvolání na kraji.

60
Jízda na červenou, pásy, světla / Re:přejezd
« kdy: 23 Prosince 2018, 14:09:01 »
"Nedokážu říct přesně 20 - 50 metrů" - Tak to máš fízle pravdu!! Díky za svědectví!!

Při rychlosti 30 km/h = 8,33 m/s a součiniteli adheze pneumatik 0,3 (byla mokrá silnice), činí zpomalení u x g = 0,3x9,81=2,94 m/s2, čas zpomalení na nulu činí t= v/a = 8,33/2,94=2,83s dráha s = 0,5 x a x t2 =0,5x 2,94x2,83x2,83= 33,3 metrů, sedí!. Prosím o kontrolu výpočtu.

Adhezi sem určil jako nejmenší odhad podle:
https://k622.fd.cvut.cz/downloads/zaverecne_prace/bp_vopava_2013.pdf

K tvrzení úřadu, že "to nemohla stihnout spočítat" lze použít "Ona to nepočítala, pouze to odhadla" a později bylo výpočtem doloženo, že její odhad byl správný?

Stran: 1 2 3 [4] 5 6 ... 14