1
Nedopravní tématika / Logika u povinného ručení
« kdy: 03 Srpna 2023, 13:25:03 »
To, jak u nás funguje mi přijde totálně na palici, že se pojišťuje auto a nikoliv řidič, mě prostě vede k tomu, že auto se jednoduše nepůjčuje.
Druhý problém je, že jsem si vybral pojišťovnu podle toho, aby měla funkční hotline, přehledný web, nabízela rozumné služby. A ve finále, když mi někdo způsobí nehodu, řeším to s nějakou shitoidní pojišťovno dědka, co chtěl ušetřit, takže se nikam nedá dovolat, nic zjistit a pojišťovna klidně týdny nekomunikuje.
A pak teda samotné vyřizování událostí. Vlastně tohle je moje první pojistná událost v životě. Nedávno do mě na parkovišti dědek najel, a i když si toho byl vědom (svědci), urychleně zmizel. Bohužel byl na kamerách a policajti ho dohledali. Odnesl to více méně jen nárazník, auto opraveno a ve finále zlikvidováno. Hodiny telefonování, čekání, papírování a cestování mě ve finále na čase stálo víc, než kdybych z toho parkoviště rovnou odjel a nechal to přestříknout u kámoše v garáži. Pojišťovna nabídla při plnění možnost náhrady ušlého zisku, což mi dávalo perfektní smysl, prostě jsem vzal svoje DP za minulý rok, podělil na pracovní dny a hodiny a vynásobil časem strávením jebačkama okolo. Se k tomu vyjádřili, že "Plnění za náhradu času stráveného s vyřizováním pojistné události nelze poskytnout, neboť tento nárok nespadá pod rozsah náhrady škody."
A já se ptám, k čemu ty pojišťovny kurva jsou? Dodatečně teda, dá se s tím něco dělat? Hledám nějaký precedens, ale nedaří se. Máte případně nějaké vtipné pojišťovací storky?
Druhý problém je, že jsem si vybral pojišťovnu podle toho, aby měla funkční hotline, přehledný web, nabízela rozumné služby. A ve finále, když mi někdo způsobí nehodu, řeším to s nějakou shitoidní pojišťovno dědka, co chtěl ušetřit, takže se nikam nedá dovolat, nic zjistit a pojišťovna klidně týdny nekomunikuje.
A pak teda samotné vyřizování událostí. Vlastně tohle je moje první pojistná událost v životě. Nedávno do mě na parkovišti dědek najel, a i když si toho byl vědom (svědci), urychleně zmizel. Bohužel byl na kamerách a policajti ho dohledali. Odnesl to více méně jen nárazník, auto opraveno a ve finále zlikvidováno. Hodiny telefonování, čekání, papírování a cestování mě ve finále na čase stálo víc, než kdybych z toho parkoviště rovnou odjel a nechal to přestříknout u kámoše v garáži. Pojišťovna nabídla při plnění možnost náhrady ušlého zisku, což mi dávalo perfektní smysl, prostě jsem vzal svoje DP za minulý rok, podělil na pracovní dny a hodiny a vynásobil časem strávením jebačkama okolo. Se k tomu vyjádřili, že "Plnění za náhradu času stráveného s vyřizováním pojistné události nelze poskytnout, neboť tento nárok nespadá pod rozsah náhrady škody."
A já se ptám, k čemu ty pojišťovny kurva jsou? Dodatečně teda, dá se s tím něco dělat? Hledám nějaký precedens, ale nedaří se. Máte případně nějaké vtipné pojišťovací storky?