A tu slušnost lze pozorovat 2x denně třeba na Patočkový když ve špičce regulujou tunely, u kterých se pak vytvoří nehybná kolona, kterou privilegovaní objíždějí "průběžným" a cpou se do štrůdlu až na světlech, čímž zastaví i ten průběžnej jedoucí úplně jinam.
Priznam se bez muceni, ze tady tohle se mi obcas nedopatrenim stane, kdyz neznam lokalitu a rikam si, co vsichni blbnou, tudle pruh volnej, zipovat se ma az na konci.
Clovek chce jet treba od Blanky na D8, aby nezdrzoval rychlejsi pruhy, jede hezky vpravo a najednou ten pruh utika nekam do pryc. Snad vsude jinde ve vetsich mestech je cesta na dalkovej cil zhruba takova, ze clovek nekam vjede a pruh menit proste nemusi. Ciste zalezitost nejake smysluplnosti znaceni a vcasnyho navesteni.
Obdobne jsem se parkrat vypekl v Plzni na Klatovske, ctyrpruh, jasny, ale on tam ten levej pruh je nekdy jako prubeznej a nekdy utece, tak je tam pak clovek za pitomce, co predbiha "na Prazaka".
Jinak oblibene nesvary, s nimiz se setkavam ja:
- nevyuzivani delky pripojovaciho pruhu (v podstate resitelne vodorovnym znacenim - nemit prerusovanou caru po trictvrte delky pripojovaku, ale jenom az v jeho posledni ctvrtine, at to lidi nelaka k tomu, to tam pustit moc brzo)
- omezeni a obcas i ohrozeni, kdyz to nekdo v nizke rychlosti pusti do levyho (jeden takovej frajer mne totalne uzemnil, "ze prej ma prece prednost zprava")
- luftaci, kteri neumi jezdit do zatacek, kde jim mistni "dycha na zada", ale predjet se nenechaji, nebo pri predjizdeni zacnou zrychlovat...