7
« kdy: 28 Listopadu 2023, 19:52:40 »
Ahojte. Zde na fóru se řeší OOP často v případě, kdy se podivujeme nad tím, jak byly zavedeny a odůvodněny různé dopravní restrikce. Ale nikde jsem nenašel téma o tom, jak OOP probíhá na počátku. Zkombinuji zde obecné úvahy a zkusím si přihřát polívčičku v konkrétním případě...
Na ukázku typický případ v příloze. Úředník (má pravomoc vydat OOP) s úředníkem (podal žádost, buď sám nebo dle zastupitelstva/rady města) a s dalším úředníkem (fízl napíše, že je potřeba, protože BESIP) hodí do placu návrh a pokud se nikdo neozve, tak je hotovo. A teď dotazy...
Někdo s reálnou zkušeností, kdo podal námitky/připomínky a ty nebyly úplně ignorovány?
Někdo s reálnou zkušeností, kdo využil (a alespoň částečně uspěl) opravných prostředků proti vydanému OOP? A zde to není tak jednoduché, nebavíme se o odvolání, ale o přezkumu a soudu.
Jak popohnat orgána, aby konal? Něco jako opatření proti nečinnosti, přestože nejsem (nejsem?) účastníkem řízení? Podal jsem námitky a nic..., prostě snaha to nenechat vyhnít a příště to nerozjet znova s alespoň nějakými argumenty. Hodilo by se mi vydolovat nějaký závěr pro příští kolo. Nahlížet do spisu asi k ničemu nebude ať už osobně nebo skrze 106? Ptát se na stav řízení jako neúčastník asi těžko a navíc to nikam nepovede? Někdo nezůčastněný ptající se pomocí 106? Nějaký jiný nápad? Předem díky