V tomhle případě je už i z fotografie dostatečně patrné, že se měřilo z trojnožky. Zároveň je jasné, že se zařízení převáží. A pokud vím, u dálnice žádné budky nejsou. Takže je zde široké pole k tomu, aby se prokázalo kdo a jak ten radar nastavil, jak probíhá a je zdokumentovaná údržba, která je nutnou podmínkou pro udržení kalibrovaného stavu, a zda měření bylo skutečně automatizované, tj. existuje dostatečně dlouhá souvislá řada měření bez toho, aby do něj zasahovala obsluha. Jako podpůrný argument je možné uvádět, že když už tam policie byla, tak mohla pyráty zastavovat, a jestli některé skutečně zastavovala, tak to zase není automatizované měření. A pokud to skutečně bylo automatizované měření bez obsluhy, tak kdo k němu dal príkaz a zda bylo plánováno, protože tento způsob dohledu na bezpečnost a plynulost silničního provozu je nejméně efektivní a svědčí spíše o tom, že policie potřebovala čárku za měření rychlosti, postavila trojnožku a na ostatní se vysrala.