30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Autor Téma: Měření emisí u veterána  (Přečteno 4305 krát)

sepp

  • Příspěvků: 173
    • Zobrazit profil
Měření emisí u veterána
« kdy: 07 Července 2020, 13:51:08 »

Ahoj, bohužel se nemůžu dovolat do klubu, kde mám registrované historické vozidlo, tak si dovolím se zeptat zde - zítra chci absolvovat STK + emise. Před rokem jsem si nechal auto otestovat jako historické vozidlo, tzn. bez "V" značek, jen razítko v TP. A dělal jsem to, mimo jiné proto, že jsem měl informaci, že by na mě měli být hodnější při měření emisí na STK. Tam jsem dnes volal a technik mi sdělil, že vlastně nic neví, že by si to musel nastudovat. Prý tam s HV nemají zkušenost. To mě trochu zarazilo a tak se chci raději zeptat někoho, kdo tu zkušenost má. Absolvoval jste, prosím, někdo zde v poslední době měření emisí s veteránem? Jak by to tedy mělo správně probíhat, popř. na co se odkázat v případě sporu/nesrovnalostí? Pochytil jsem vícero info, od "Emise se vůbec neměří", přes "Emise se měří, ale motor se nesmí vytáčet" až po "Vše je jako u normálního/novějšího auta". Rád bych v tom měl jasno, nerad bych odjel s nepořízenou. Před 2 lety, ještě bez testace, mi na STK řekli, že už je to "tak tak" a že mi to tedy dají s přimhouřenýma očima. Jenže od té doby se zase zpřísnily normy a metodika měření. Tak chci vědět, jak se nenechat vyhodit...

Díky!
IP zaznamenána

cocomoon

  • Příspěvků: 997
    • Zobrazit profil
Re:Měření emisí u veterána
« Odpověď #1 kdy: 07 Července 2020, 13:59:56 »

Bez záruky. Je to první článek na netu co jsem našel přes google.

https://www.podorlicky-vcc.cz/testace-historickych-vozidel
IP zaznamenána

sepp

  • Příspěvků: 173
    • Zobrazit profil