Právě jsem v procesu přesunu 4 čísel na IČO od O2 a prosil bych o radu co doporučujete za další postup.
Jedná se o tarif neomezený, tedy 599/číslo + je nutné k tarifu dokoupit internet na doma za minimálně 399,-. Fajn je, že každé číslo může čerpat 5000,- slevu na jakýkoliv telefon. 599 za neomezený tarif včetně neomezených dat, jen rychlost je omezená na 10Mbit/s tedy 1,25MB/s považuji za celkem v pohodě nabídku.
1. O internet na doma za 399 jsem vcelku ani neměl zájem, ale je to podmínka a ten tarif je mnohem lepší než předešlý u O2. Tak bylo tedy v plánu, že vypovím levnější Starnet, který mám doma a přejdu k Vodafone. Co čert nechtěl, přijel technik z Vodafonu namontovat router a uznal, že slibovanou rychlost, kterou mi Vodafone nabídl není schopen na mém bydlišti na vesnici dosáhnout, takže to vubec nemontoval.
2. Protože údajně prostě není možné ten tarif bez domácího internetu mít, domluvil jsem se obchoďačkou, že dám internet ke známým ve městě, kde má UPC (koupeno nedavno Vodafonem) optiku a má tam rychlost 150Mbit/s + za 399,- za první půlrok a další půlrok za 429 a to včetně internetové televize a pronájmu satelitu a routeru.
3. Dnes se převedli čísla a obchoďačka volá, že jí UPC poslalo zpátky objednávku internetu z bodu 2., protože tam je IČO a pro firemní zákazníky je cena jiná, bez ohledu na to, že to aby to bylo na IČO, požaduje Vodafone kvůli spárování smluv a ne já - první půlrok 399,- a druhý za 726,- , což už se mi tak nelíbí (hlavně to jednání).
Takže co dál? Já jsem po telefonu uzavřel smlouvu, s tím že mi namontují internet doma za 399, nebyli schopni mi internet dodat, tak jsem ho zkusil dát jinam, ta domluvenou cenu, a po přesunu čísel mi volá obchoďačka, že to vlastně za tu domluvenou cenu nejde...