30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Autor Téma: Vzjezd do zákazu s povolením  (Přečteno 1906 krát)

sennheiser

  • stálý člen 30kmh.cz
  • *
  • Příspěvků: 923
    • Zobrazit profil
Vzjezd do zákazu s povolením
« kdy: 19 Prosince 2019, 20:51:55 »

V rámci pracovní činnosti jsem potřeboval navézt techniku do jedné budovy na nám.Svobody v Brně..
Zažádal jsem o povolení k vjezdu, kde jsem zadal přesnou adresu- povolení vydáno.
Při vjezdu,ale byl ze všech stran zákaz vjezdu s dodatkovou tabulkou "mimo povolení TIC"
I když jsem neměl povolení od TIC ,ale přímo magistrátní, tak jsem vjel a zastavili mne četníci s tím, že
jsem neoprávněně vjel do zákazu a že magistrátní povolení není platné, že musí být to od TICU.
Po několikaminutové hádce, kdy mne městská opička posílala odstavit auto o cca 1km jinam a věci / 300kg/ přenést v ruce
jsem odmítl a řekl že tam prostě pojedu.. Napsal si RZ a řekl že z toho budu mít problémy já i on.:-)

Napsal jsem tedy na magistrát, co mi vydal povolení, stížnost, že mi vydávají povolení co není platné a že odmítám hradit případnou pokutu.

A magistrátní ouřada mi napsal:
naše oprávnění není skutečností, že je na Náměstí Svobody zábor, nijak ovlivněno a je stále platné. Vydání jiných povolení, ani jejich řešení již není v naší kompetenci a předpokládá se, že žadatel se s možnostmi trasy již seznámil, nebo byl seznámen odběratelem a o skutečnosti uzavírek (např. zábor v rámci vánočních trhů) ví a počítá s nimi. V případě vyřizování žádosti k povolení vjezdu, není naše oddělení kompetentní, ani povinné žadatele  informovat o bližších informacích a způsobů vjezdu do jednotlivých záborů.