On je 5m dlouha dodavka a 7m dlouha doavka ohromnej rozdil.
Ale tyhle PPL/GLS/DHL aj. jezdí s obyč Ducáty v normální úpravě. Tzn. 4995mm délka pokud mne paměť neklame. A s tím jde na pohodu zaparkovat uplně všude minimálně tak, abych nechal místo na průjezd ještě jedné další dodávky.
Tady je to fakt spíš o šoférovi.
Apropo ten YT kanál je nějaká recese?
Můj maxík kolem roku 2000 má 5,5 metrů a rejd je úplně naprd. Ne, fakt se s tím ve většině míst parkovat nedá.
Tam ta slepá ulica je naprostej extrém, jednou nebo dvakrát sem se tam taky motal, jediný štěstí, že tam byla nějaká stavba, tak sem holt zapíchl před kontejnerem na chvilku. Pokud místo není, tak
není kde zastavit. Na konci stojí buzeranti skoro permanentně a velký auto se tam s bídou sotva otočí aby mohlo jet zpátky, z druhé strany sou to samý jednosměrky, taky zcela plný. Na Sokolovské sou vyhrazený místa na zásobování 15 minut. Skoro permanentně tam nějací zmrdi stojí celej den. Navozil sem se do jedné firmy dost, obvykle sem to musel nechat na drutěvákovi nebo někde a dycky sem byl za chvilku pryč, na vyhrazením místě ten cucák furt stál, už třeba 3/4 hodiny. Co jako chcete dělat? Zastavit půl kilometru daleko a nést to pěšky? Ehm, to si dotyčnej nevydělá ani na slanou vodu.
Jezdil sem právě před svátkama kolem Dejvic, absolutně na posrání. Ke konci co sem se trochu naučil ulice sem to holt nechal někde kde to šlo (chodník, kus přechodu, druhá řada, kdekoli) a do bočních ulic to nosil pěšky. Bezva teda tahat jak kokot těžký krámy docela daleko a stejně tam nikdo nebyl doma, nejlíp když volali po deseti minutách že už tam sou. Jo, táhni si to pěšky 300 m zpátky nebo vobjeď půlku Dejvic (samá z*urvená jednosměrka!! strašně řešený) kvůli jednomu aby se ti rozjelo doručení dalších pěti lidí potom. Blbejch pět kilometrů denně a vosum hodin jak nic. Naprostá šílenost to zásobovat.
Místo aby buzeranti hlídali těch 10 parkovacích míst k zásobování (max. 15 minut) na celý Dejvice (kolik set tisíc lidí tam je?), tak buzerujou všude možně, včetně zastavení ve vyhrazené ulici, kde je hromada místa, nikde ani noha, takže hrozná škoda. Je fakt že doteď nikdo nic neposlal. Takle to je čím dál horší. Jako upřímně, mě to je jedno, dělal sem to jen chvilku dyž dobře platili přes svátky a to eště auta sou pořešený.
Ani se nedivím že třeba poště tady na dodejně většina řidičů zdrhla, až si teda vezmou vaši radu k srdci a nebudou to dělat, tak si můžete jít stěžovat vrátnýmu na pátý nástupiště, že vám vobjednanej bordel nikdo nedodá a můžete si vzít dovolenou, abyste si na poště do 18:00 vystáli frontu, trolol.
V anketě mi chybí "ohodnocení" vopičáků, kteří místo toho aby situaci nějak konstruktivně řešili jenom prudí.
Přesně si dovedu představit tu situaci, jak vopičákům po cestě na sváču PPL překáží a tak ho začnou "vychovávat"...ovšem kdyby nepřekážel jim, klidně by ho tam nechali stát hodinu.
Přesně tak, na konci ulice je Billa, myslím že tam buzeranti mají místa (teď nevim esli stádní nebo městapo) a stojí tam furt a dyžtak zbuzerují někoho kdo tam něco jede dělat, na rozdíl vod nich.
Místní chytráci by si měli tu ulicu najít aspoň na mapě, když už to nikdy neviděli na živo.
Já jsem pro... dovážkovou službu použiju 1-3x do roka... Pokud bude výsledkem, že ubude dodávek - pošty a jiných dopravců - kteří kokotsky blokují provoz... tak ať klidně tato služba ujde na úbytě nebude li personálně obsazena... Holt si nebudeme po netu kupovat každou zbytečnou píčovinu.. Jsem si zcela jist že na životním komfortu běžné populace to bude mít nulový vliv.. ( a na moji totálně - ba naopak, komfort se zlepší, nebude mě nasírat kokot v úzké uličce před kanclem blokující celou ulici - když zaparkovat lze lidsky na nájezdu ale mu se to takhle hodí líp, uprostřed.. btw. bývá od Pošty... té České..)
Jasně a nakupovat budeš v, eh, vlastně nikde, zdechneš hladem. Aspoň bude vo jednoho zavazeče míň. To je logika todle

To je jak to svícení na televizu v jeskyni svíčkama ty we.
Uvědomte si, že to, že někdo ve Vašich očích parkuje jako debil ještě neznamená, že to tak vidí i on.
Váženej, jsou stanovený minimální volný rozměry v ulici. To že většina se s jejich plechovkou nasere úplně všude, páč prostě není kam jinam, a že všichni ostatní jim to tolerují za svýho sníženýho komfortu (musí tam jet jak s hnojem, pokud mají větší vozidlo) končí přesně tam, kde se postavíte jako takovej čurák, až tam někdo neprojede vůbec. Tam je ta hranice.Krásně jste mi nahrál na smeč - šak dyž neumí parkovat a stojí kilometr od kraje, tak do toho nemá lézt a má jezdit sockou nebo šmajdat pěšky, ne? Jak k tomu přijde řidič zásobování, kterej jezdit umí, že parkovač ne?
Hele supr, až takle někde někdy neprojedu, tak zavolám pomahače a ve správku společně všechno zdržení, škodu a materiální i nemateriální újmu debilkovi naúčtujeme. Kolona čekajících aut, to bude taková pálka, že mu držka spadne takovou rychlostí, že se zastaví až tři patra pod zemí

Ale nějak si to v praxi nedovedu představit, jak by to opičáci měli vyřešit, přes tu stojící kolonu se k tomu místu ani nedostanou a odtahovka už vůbec, leda to snad nacouvá do jednosměrky z druhé strany.
Co se týče hasičů, každá jednotka vypráví, obvykle když někdo stojí fakt jak megačurák a jde o životy, tak ho dyžtak parta hasičů poponese, v nejhorším vodhrnou, převrátí. Pak se to proplatí z pojistky, nebo se budou soudit.
Naprostá katastrofa... určitě tohle byla ta poslední dvě místa na celém parkovišti.
Když ten VW Beetle je tam docela natěsno, tak ten Hilux tam bude ještě těsněji.. Tak radši než mít obouchané auto nebo omylem bouchnout do sousedního při vystupování, řidič zabral dvě místa. Samozřejmě to není správné na plném parkovišti, ale když je místo, proč ne?
U vás v lese možná ne, v civilizaci je naprosto běžný, že v půlce čtvrti je 0 volných míst. Za to by se našlo
v každé ulici 3-30 volných míst, pokud by tam neparkovali jak blbci a nenechávali půlmísta.