30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Autor Téma: [?] MÚ Výzva k vysvětlení 40+ km/h na 50 leasing  (Přečteno 2853 krát)

asfalt

  • Příspěvků: 1
    • Zobrazit profil
[?] MÚ Výzva k vysvětlení 40+ km/h na 50 leasing
« kdy: 31 Července 2019, 20:27:55 »

Jsem nováček.
Mám auto na operativní leasing.
Obdržel jsem od leasingovky přeposlanou výzvu k podání písemného vysvětlení.
Auto změřili 12/2018, zaslali až nyní.

Všiml jsem si četných dotazů a reakcí k tomuto radaru Varnsdorf Studánka I9 s doporučením ignorace nebo správní řízení viz. https://www.30kmh.cz/index.php?topic=7896.msg87186#msg87186
Nicméně zde jde o překročení o více než 40 km/h ...

Jaké jsou varianty řešení a jaké zkušenosti s nimi?
- Můžu se samozřejmě přihlásit i k tomu co jsem neudělal.
- Můžu ignorovat. Pak mne leasingovka zřejmě nabonzuje, nebo mi přeúčtuje případnou pořádkovou pokutu pokud to taky vyignoruje.
- Můžu se přihlásit jako uživatel a odepřít vysvětlení pro osobu blízkou. Co následuje?
- Můžu se přihlásit jako uživatel a zažádat o zahájení správního řízení a doufat že nikdy nezačne. A co potom?
- Můžu se přihlásit jako uživatel a experimentovat s Helmutem.
- Pokud bych byl dost zvrácenej, můžu se přihlásit jako uživatel a experimentovat s nekrologem.

Co doporučujete?

Předem děkuji za rady.
« Poslední změna: 07 Srpna 2019, 11:32:13 od asfalt »
IP zaznamenána

2M

  • hard core 30kmh.cz
  • ****
  • Příspěvků: 3 992
    • Zobrazit profil
Re:MÚ Výzva k vysvětlení 40+ km/h na 50 leasing
« Odpověď #1 kdy: 31 Července 2019, 21:05:42 »

Asi bude problém že leasingovka nebude bojovat a zaplatí a pak to bude chtít od vás..
ale není ani dobře se přihlásit jako řidič když je za přestupek zákaz řízení.