30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Autor Téma: [?] Průjezd na červenou  (Přečteno 5291 krát)

ruler

  • Příspěvků: 1
    • Zobrazit profil
[?] Průjezd na červenou
« kdy: 14 Března 2019, 16:38:00 »

Ahoj všem prosím o pomoc, případně o nějakou radu :)

Jak se říká, tak se člověk vždy učí a já jsem samouk - žádný advokát nebo něco takového, ale teď k věci:

-Projel jsem na červenou, přišel výzva - udání řidiče na Xing Xonga - převzal magistrát a do 5 dnů abych uvedl znovu řidiče (zapomněl jsem na datum narození) následoval příkaz 2.500,- poslal jsem odpor bez žádného textu a teď v úterý jsem byl na ústním jednání na kongresáku.

Teď k věci: seznámil jsem se s celým spisovým materiálem, kde fotka ukazuje průjezd až 7 vteřin po červené(čemuž moc nevěřim, ale budiž teda, chtěl jsem jí říct, že to byla tížívá situace, ale vykašlal jsem se na to) Xing Xong pošta se vrátila s neznámou adresou (ach jo) Dále bylo co chci říct, že budu chtít znalecký posudek na automatizovaný systém a že celou věc přebere advokát.

Celou dobu při ústním jednání běželo rádio (po 10 min), jsem řekl, že chci zanést do protokolu, že běží rádio během ústního jednání na úřade z toho se ženská rozklepala nechtěla to tam vůbec napsat a rychle rádio vypla. Trval jsem na tom, že to tam chci zanést a je to tam. Je možnost nějak z toho ještě vybruslit? :)))

Díky všem.
IP zaznamenána

gumidos

  • hard core 30kmh.cz
  • ****
  • Příspěvků: 1 642
    • Zobrazit profil
Re:Průjezd na červenou
« Odpověď #1 kdy: 14 Března 2019, 17:39:19 »

Není zrovna moudré oznámit jako pachatele Xing Xonga a zároveň cítit touhu orgánovi sdělit cosi o tíživé situaci, případně o požadavku na znalecký posudek.