Dnešní update: naštěstí jsem ve čtvrtek jel do spřáteleného servisu za kámošem, takže o mě bylo náležitě postaráno. Zběžná prohlídka ukázala následující nutnosti: výměna blatníku + lakování, výměna dveří + lakování, všechny tři boční lišty na výměnu, lakování levého zadního lemu blatníku (kurnik práce, čerstvě dva týdny vyvařený), zrcátko na výměnu (úplně rozšrotované na maděru), koncová cena odhadovaná suma sumárum 28 tisíc s DPH.
Dnes ráno volali z ČKP, že pověřují likvidací společnost CONTIN s.r.o., domluvil jsem se na prohlídce co nejdřív, přijel likvidátor dnes odpoledne a od začátku to směřoval na totálku.
Bojím se, že se budou vozit na rozměru gum (mám na autě úplně nové 175/70 R13 zimní, v TP mám - cituji - "155 R X 13" s čímž byla mimochodem velká prča na evidenčce), i když mi ty širší pryže popravdě spíše pomohly.
Likvidátorovi jsem dopředu oznámil, že nesouhlasím s totální škodou, neboť vozidlo bylo v letošním roce silně zhodnoceno repasí přední podvozku výměnou všech silentbloků za polyuretanové, vyvařením a lakováním obou lemů, rekonstrukcí prohnilého nosníku, ošetřením prahů a dutin, swapem předních brzd za brzdy z CRX, kompletní repasí zadních brzd atd. a je ve fázi přípravy na veteránskou testaci. Ošíval se se slovy "to už si řešte s pojišťovnou, já jen ohledal vozidlo". Vyplněný protokol jsem si pro jistotu vyfotil.. snažil se to napsat co nejvíc dehonestující (říkám "proč jste napsal motor stav 2-3, když je pajšl po generálce s výbrusem? ... to já nevidím, já tam píšu jen to co vidím a vypadalo to tak jako zanedbaně ... ok, chápu, příště mám nalakovat víko ventilů..")
Mobile.de a Autoscout24 je prý nezajímají. Řeší obvyklou cenu stejného auta v ČR. Ty se pohybují mezi 15 a 50 tisíci..
No, některé věci z toho zhodnocení jsem si dělal svépomocí, takže na ty bude faktura problém, maximálně fotodokumentace.. na něco fakturu doložit můžu. Takže mám pomalu shánět soudního znalce?
..ale musíme se pochválit, vyklepali jsme to po odjezdu likvidátora skoro do roviny a aj zrcátko nahodili ze zásob
