Tak jen taková drobná aktualizace:
Došli jsme na Zvonařku a jali se řešit vjezd do našeho vnitrobloku, který je uvnitř rezidentního nevjezdu.
1.)Po sdělení adresy a položení dotazu jak se dostaneme k vjezdu do našeho vnitrobloku, resp. co máme udělat pro to abychom se tam dostali, byla první reakce slečny na informační přepážce: "Na to je odborník tady kolega a až to položí, tak Vám řekne co a jak" Následovalo cca 10 minut čekání než se kolega vykecá do telefonu.
2.) Aby nám vystavili povolení k vjezdu, chtějí po nás kolaudační rozhodnutí o tom kolik je zbudovaných parkovacích míst. Vystavení povolení k vjezdu je zadarmo. Do systému nasypou počet míst a my bychom si je potom mělí spravovat sami. Pokud k nám přijede návštěva, musí si zavolat předem, abychom její RZ zavedli do systému. (Už se těším, jak nám budou chodit flastry od Škofinu, protože ředitelé firmy na nějaké nahlašování serou. Prostě přijedou a jsou tu.)
3.) Během tohoto měsíce (srpen) se vyvine, nebo teda možná vyvine aplikace do telefonu, ve které půjde spravovat svůj osobní účet.
4.) Oficiálně máme nějaký počet míst, ale aut se tam vleze více. Na to nám bylo řečeno, že o co si zažádáme to dostaneme. Tak se ptáme, proč tedy po nás chtějí kolaudační rozhodnutí? Odpověď: "No zas to nemusíme tak hrotit ne?"
5.) 3 vyhrazená parkovací stání u budovy, zaplacená v režimu 24h denně. Jak to s nimi bude? Budete nám vracet peníze? Zaplatili jsme 50tis á rok za jedno místo a teď nám došel dopis, že je budeme moct využívat pouze 7-19 a po té si tam může zaparkovat kdokoliv kdo má rezidenční parkovací kartu. Odpověď: "To my neřešíme, to si řeší každá městská část sama. Musíte si tam zajít."
Teď trošku odbočím. Zašli jsme si tam, paní co to řeší je dlouhodobě nemocná, nikdo jiný o tom nic neví. Máme si zkusit zavolat tento týden, že by prý měl nastoupit nějaký zástup.
6.) Obloukem se vracíme zpět k papírům potřebným k vyřízení vjezdu a jak to celé bude probíhat (zadávání RZ do systému, mazání RZ ze systému atd...)
7.) Dodavatelé si musí vyřídit povolení k vjezdu sami a nebo jezdit v časech určených pro zásobování.
Ano dalo by se to zásobování obejít tím, že zadám RZ dodavatele do systému jako návštěvu a tak si může přijet kdy chce. Problémem bude, když parkoviště bude plné a tudíž nebudu mít volný chlíveček na další RZ.
Pokud přijedou v jiný čas a nebudou mít RZ v systému = automaticky flastr. Prý když si zvládla vyřídit povolení Coca Cola, tak si to povolení může vyřídit aj malý živnostník. Úřad to nezajímá, není to prý jeho problém.
Nahazujeme možnost přenosného parkovacího oprávnění s tím, že by to auto zastavilo na Vyhrazeném parkovacím místě před budovou, které si platíme (3x 50tis/rok). Jo není problém, ale za 24tis/1 rok za jedno přenosné oprávnění.
8.) Nyní do toho vstupuje jeden takový šašek a začíná nám vše co jsme se prozatím dozvěděli, převracet naruby.
Dodavatel má dojít s objednávkou na úřad a zařídit si povolení na základě toho, že předloží objednávku na dodávku zboží. Argumentujeme, že ale pokaždé přijede jiné auto. Reakce: To je chyba, má jezdit jenom s jedním. Nebo to máme vyřešit za dodavatele tak, že nám dá plnou moc a my mu to povolení vyřídíme.
9.) A teď začíná pořádná legrace. Dodavatele pouštíme k vodě, protože nejsme schopni se dobrat nějakého jednoduššího řešení.
Nyní řešíme vjezd do vnitrobloku a parkování aut (služebních i soukromých->"benefit") Chce se po nás, abychom vystavili nájemní smlouvu na místo ve vnitrobloku a každý jednotlivý zaměstnanec si bude muset vyřídit REZIDENTNÍ VJEZD sám (Rozpor s tím co nám řekla před chvílí slečna) Pouze Firemní služební auta si vyřídíme MY sami, pro ostatní zaměstnance a jejich soukromá auta pouze na základě ověřené plné moci.
Říkáme OK, pro zaměstnance vjezd vyřídíme a pak budeme moct to jeho místo pustit podle potřeby (dovolená, služební cesta, dlouhodobá nemoc) přepustit někomu jinému. Prý nelze, protože neuvidím jeho RZ v databázi, protože si povolení vyřizoval sám a pouze on sám bude moct změnit RZ v systému za jinou. Na to kontrujeme, že je to pěkná blbost, protože MY rozhodujeme o tom kdo v garážích místo má nebo nemá a tudíž potřebujeme spravovat všechna parkovací místa které tam máme. Na to je nám řečeno, že abychom mohli mít soukromá auta v databázi, tak bychom museli mít smlouvu, že naše firma využívá soukromá auta ke služebním účelům.
Čili, že by nám dali např 10 míst jako služební a 24 jako soukromá. S tím, že pokud ale nebude alespoň jedno z těch 10ti služebních pryč (byť soukromých je momentálně v garáži 15), tak tam návštěvu nezaparkuju, protože oficiálně pro návštěvu nemám místo a tudíž si má návštěva zaparkovat v parkovacím domě a dojít pěšky navzdory tomu, že mám v garáži 9 volných míst.
Chlap už začíná být nasraný a jede mu pěkně huba. Obviňuje nás z toho, že se snažíme systém ochcat a s parkováním vydrbat. Podmínky jsou nastavené a já je nemám ohýbat podle toho jak potřebuji. Začíná mi skákat do řeči, na konkrétní dotazy neodpovídá a nasraně mi říká, že mi chtěl něco říct, ale prý když mu pořád skáču do řeči, tak se se mnou už nebude bavit.
Po chvíli se vrací a nakonec připouští, že bych si mohl všechny vjezdy mohl spravovat sám, ale že aplikace je nastavená na maximálně 4 změny RZ za rok a že víckrát to neumí a nejde to.
Odcházíme s tím, že prý to možná půjde, že prej neví, že aplikace nefunguje a stránky ještě neexistujou a že budou možná za 14 dní.
No a tak to tady v Brně máme.