Brno: Zrovna to místo (3. odkaz) má jednoznačný výklad, odbočující vlevo musí dát přednost vozidlům, odbočujícím vpravo. Není to další (jiná) křižovatka, ale pořád jedna a ta samá, jejíž hranice končí až u sloupku se SDZ s B 28 + B 9 + litanie na DT.
2M: tak nějak, až po hranici křižovatky platí přednost v jízdě, poté jízdní pruhy. Z provozního hlediska tam nevidím nějaký velký problém, protože diskutabilní oblast, kde se lze handrkovat o tom, kdo udělal větší přestupek - a ten z vedlejší bude vždy tahat za kratší konec, je dlouhá cca 7 m. Přibližně ta Vaše červená čára za zalomením.
EDIT:
k diskuzi - stejná křižovatka v Brně, ale opačná strana
https://en.mapy.cz/zakladni?x=16.5691184&y=49.1940950&z=20&pano=1&base=ophoto&pid=57013017&yaw=4.630&fov=1.257&pitch=0.014 Úmyslem tvůrce dopravního značení je, aby se vozidla odbočující vlevo řadila do levého pruhu, vozidla odbočující vpravo do pravého (protože V 1a). Jak řešit nehodu takových dvou vozidel:
- v pravém pruhu (=odbočující vlevo bude pokračovat za křižovatkou v pravém pruhu),
- v levém pruhu (=odbočující vpravo se zařadí do levého pruhu).
I když provozně nechápu, proč by takové kraviny měli řidiči dělat.