30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Autor Téma: Parkování Kladno  (Přečteno 3711 krát)

Kulio

  • Příspěvků: 13
    • Zobrazit profil
Parkování Kladno
« kdy: 09 Dubna 2018, 11:33:45 »

Zdravím všechny,

vím, že se tady už tohle téma řešilo mnohokrát, ale jelikož jsem nováček, některé souvislostí jsem nedokázal dát dohromady. Prosím tedy o radu, protože tahle pokuta je vrchol policejní šikany. Přikládám dopis.

Stál jsem asi 15 min. na chodníku v ul. Štechova v Kladně, streetview tady:

https://www.google.com/maps/@50.145533,14.0931236,3a,75y,307.28h,73.58t/data=!3m6!1e1!3m4!1sXax0YMbokGnz4Frz9UgmCw!2e0!7i13312!8i6656

Je to tedy před značkou IP11e (Parkoviště - stání na chodníku podélné), ale zároveň vůz nikomu nepřekážel v jízdě ani v chůzi (těžko místo využít jako chodník, když přede mnou stála řada vozidel). Někde za mnou je značka Zákaz stání.

- je tohle vůbec chodník? V katastru je to ostatní plocha.
- jak nejlépe postupovat?

Provozovatelem vozidla nejsem já, a provozovatel ani nebude moc spolupracovat. Mám se tedy nechat naprášit jako řidič a postupovat sám? Nebo zajít sám na MP a označit se za řidiče?

Díky moc za komentáře!
IP zaznamenána

asmodeus

  • stálý člen 30kmh.cz
  • *
  • Příspěvků: 630
    • Zobrazit profil
Re:Parkování Kladno
« Odpověď #1 kdy: 09 Dubna 2018, 13:24:03 »

Jedna varianta je, že vozidlo nestálo, ale zastavilo, to se dá rozvést na zastavení a zastavení vozidla.

Pak by šlo vyjet z parkoviště vedle a zastavit kvůli manipulaci s rozměrnějším nákladem, pokud to není Mini Cooper cabrio... Stačila obava z možného odření jiného vozu.

IP zaznamenána

Kulio

  • Příspěvků: 13
    • Zobrazit profil
Re:Parkování Kladno
« Odpověď #2 kdy: 09 Dubna 2018, 14:02:28 »