30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Autor Téma: Užívám auto, jehož nejsem majitelem  (Přečteno 4347 krát)

prox

  • Příspěvků: 11
    • Zobrazit profil
Užívám auto, jehož nejsem majitelem
« kdy: 31 Ledna 2018, 22:13:19 »

Dobrý den, jsem začátečník ohledně přestupkového práva a správního řízení, ale nějaké základy už mám.

Nicméně chci se zeptat, jak se mám chovat v situacích běžných kontrolních kontrol, údajným přestupkům za parkování, pásy, mobil, alkohol a tyhle všechny další běžné údajné přestupky, za které se nás snaží PČR a hlavně obecní policie pokutovat. Moje situace je taková, že používám denně automobil, jehož nejsem majitelem, majitelem je rodič. Když bych tedy s policií nekomunikoval a nic nepřiznal, poslal věc do správního řízení, tak jak mám dosáhnout toho, aby ten přestupek a celý proces byl řešen se mnou, nikoliv s majitelem vozidla? Mám po majiteli v dalším jednání s úřadem chtít plnou moc? Nehrozí majiteli nějaké sankce v případě, že bych řízení prohrál?

P.S. na místě mám říkat, že nejsem provozovatel vozidla a potom už klasicky se s nimi vůbec nebavit a dát do správka? nebo jim o majiteli či provozovateli vozidla nic ani rikat a ridit se obecnymi pravidly jak komunikovat s policistou?
IP zaznamenána

.qoyi

  • stálý člen 30kmh.cz
  • *
  • Příspěvků: 2 422
    • Zobrazit profil
Re:Užívám auto, jehož nejsem majitelem
« Odpověď #1 kdy: 31 Ledna 2018, 22:29:10 »