30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Autor Téma: [LOST] DN v obci objíždění překážky  (Přečteno 3617 krát)

Ver

  • Příspěvků: 2
    • Zobrazit profil
[LOST] DN v obci objíždění překážky
« kdy: 07 Dubna 2019, 17:54:08 »

Dobrý den,
jsem tu jako úplný začátečník, který by chtěl poprosit o radu. Takže absolutně nemám žádné zkušenosti jak tento problém řešit. Proto se na Vás obracím s prosbou o pomoc.  :)
Minulý týden se mi stala dopravní nehoda v obci níže zasílám i odkaz na přesné místo, kde se mi tato DN stala.

https://www.google.cz/maps/@49.9489736,14.6811403,3a,75y,286.65h,70.65t/data=!3m6!1e1!3m4!1sC0sAcZjT6oYGj-itxk2udw!2e0!7i13312!8i6656?hl=cs

DN se mi stala v ranních hodinách, kdy vozidlo přede mnou začalo odbočovat na parkoviště u nádraží, vozidlo bylo skoro celé odbočené už vykukovalo pouze z části zadní částí, já jedoucí cca 40-45 km/h jsem se rozhodla, jelikož vozidlo bylo opravdu docela daleko předemnou (nebyla jsem tak nucena úplně zastavit a počkat na odbočení), že tedy toto vozidlo objedu, ve zpětném zrcátku bylo jiné vozidlo mám dojem, že červené, ale tím už si nejsem jista na 100%.
Během několika vteřin, se ta DN ale přihodila, jakmile jsem jakoby vybočila trochu předkem vozidla, najednou se přiřítilo druhé vozidlo stříbrné barvy, které mě v těchto místech (viz odkaz) začalo předjíždět zdůrazňuji, že pán jel rozhodně více jak 50 km/h což je v obci nejvyšší povolená rychlost, a naboural do mého vozidla, známka po brzdění žádná.