30kmhcz

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Novinky:

>>DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: ČTOU TO TADY JAK ÚŘEDNÍCI, TAK POLICIE. Neuvádějte nic, podle čeho by protistrana mohla dovodit, o jaký případ se jedná. Jak na to? Pojďte >>sem<<.

Autor Téma: [?] jízda na červenou zastaven pčr příkaz  (Přečteno 6667 krát)

mifan

  • Příspěvků: 11
    • Zobrazit profil
[?] jízda na červenou zastaven pčr příkaz
« kdy: 27 Září 2017, 00:27:23 »

Jsem nováček už jsem zaplatil mnoho pokut přestože nemám žádnou nehodu a jezdím jak posr,,mám toho dost ted poslali 3000kč prosím pomozte jak se mám bránit tomuto teroru? mifan.
IP zaznamenána

mifan

  • Příspěvků: 11
    • Zobrazit profil
Re:jízda na červenou zastaven pčr příkaz
« Odpověď #1 kdy: 27 Září 2017, 00:31:10 »

nenašel jsem nic podobného mému případu. nepamatuji se ze by mě někdo stavěl ale je to možné prostě si jen nevzpomínám.
IP zaznamenána

Číkus

  • hard core 30kmh.cz
  • ****
  • Příspěvků: 9 019
    • Zobrazit profil
Re:jízda na červenou zastaven pčr příkaz
« Odpověď #2 kdy: 27 Září 2017, 00:31:37 »

Naskenujte co Vám přišlo, anonymizujte a nahrajte sem.
IP zaznamenána

kdo

  • hard core 30kmh.cz
  • ****
  • Příspěvků: 2 358
    • Zobrazit profil
Re:jízda na červenou zastaven pčr příkaz
« Odpověď #3 kdy: 27 Září 2017, 10:30:09 »

Předpokládám, že Vám přišel příkaz o uložení pokuty od nějakého obecního úřadu. V takovém případě máte možnost podat odpor, kterým se příkaz ruší. Daný úřad s Vámi pak zahájí správní řízení, v rámci nějž bude muset prokázat Vaši vinu, takže nejvíc záleží na tom, co na Vás úřad má. Proto je více než vhodné zajistit si co nejdříve kopii spisu, abyste se seznámil s důkazy o spáchání přestupku a měl možnost (s naší případnou podporou) se efektivně obhájit. Číslo spisu (spisovou značku), jehož kopii potřebujete, naleznete na zásilce, kterou jste obdržel.