Jde o to, že pak při nějaké silniční kontrole si docela užije, protože policajti o neplatnosti doručení nic vědět nebudou.
Tady záleží na tom v jakém režimu dotyčný řídí. Pokud třeba denně jezdí napříč republikou, změškání nějakého cíle znamené značné hospodářské ztráty, nebo pokud vozí dodávku plnou drahé elektroniky, tak pro něho je asi lepší to řešit, protože je lepší mít zákaz jasně daný a zařidit se podle toho, než díky nedoručenému zákazu muset strávit půl dne na služebně a odstavovat auto někde na druhé straně republiky na opuštěném místě. Prostě je nutné počítat s tím že při běžné silniční kontrole mu bude zakázána další jízda, může být na nějakou dobu zadržen atd. Na druhou stranu někdo kdo jezdí akorát pár km na weekendy a to ještě s manželkou nebo jiným řidičem po boku na to může klidně kašlat. Navíc je zde naprostá jistota, že náklady způsobené tímto nesprávným úředním postupem bude moci později vymáhat (případný odtah vozu, taxi) s podle mně slušnou šancí na výhru.
Tohle si prostě každý jeden soudruh musí rozmyslet sám - jestli
do roka od nedoručeného rozhodnutí v rozmezí od fiktivního NEdoručení příkazu do 12 měsíců od spáchání přstupku riskovat určité potíže při silniční kontrole a krásně tím eliminovat ztrátu papírů, nebo se k tomu přihlásit v pravou chvíli (třeba přes léto) , protože u tohohle množství to může být zákaz faticky jen na něco přes 3 měsíce (6 a po polovině požádat o prominutí).
V tomto případě je evidentní, že je lépe třeba počkat do té prekluze.